Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

mojje - panikstäda? jag? nänä. Glass och Vildkaprifol får ta det som det är.

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Örnen76
    Glass skrev 2007-03-09 09:52:29 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-09 09:50:27 följande: mojje - panikstäda? jag? nänä. Glass och Vildkaprifol får ta det som det är. Mamma till Lillprins Gustav (060628)Japp, vi skule uppskatta en något lägre ribba, så att vi vågar bjuda hem er till oss också. Jag har sällan speciellt städat och så fint som nyfiken har det har jag aldrig haft det
    VA?!?! Tycker du att jag har städat och fint??? Min mamma kommer hit nästa måndag och jag har redan nu ångest för att jag måste storstäda som en tok, annars kommer hon bara att tjata om vilken lat och slarvig dotter hon har...
  • Örnen76

Tack Glass och Vildkaprifol för supermysigt pyssel!!!

• Örnen76

Så här blev kortet, som jag påbörjade under träffen i dag:

• Örnen76

Kom precis hem från stan och upptäckte nyss att det ligger ett Maddie Anne i min påse
    Fattar ingenting...

• Örnen76
    Vildkaprifol skrev 2007-03-10 22:53:38 följande:
    Nyfiken: Jag blir lite avis! Fast du är värd Maddie Anne efter strulet med Tangerine. Förlorar du en står dig tuuusen åter. För det var väl pyssel de menade...Rätt låt vann!!!
    Japp, jag menar QK-alfabetet Maddie Anne Är nästan bara glad att det strulade så med Tangerine eftersom jag gillar Maddie Anne bättre
  • Örnen76

Sätter en parentes om mig på torsdag eftersom jag inte riktigt är säker på om jag kan vara med. Mathias behöver kanske jobba lite längre och det är nog inte så bra att ta med Gustav på kvällspyssel eftersom han kommer att bli övertrött och inte vilja sova. Vi får se...

Kvällspyssel vecka 11:

måndag

tisdag

onsdag
    Tatoo rosen
    Glass

torsdag
    (NyfikenÖrn)
    Tatooo rosen
    Glass
    Seedorf´s

fredag

• Örnen76
    Glass skrev 2007-03-11 17:29:19 följande:
    Har vi skippat dagpyssel nu eller är det bara en tillfällig kvällspysselperiod som vi hamnat i?
    Hoppas också vi kan variera lite. Men hur kommer det se ut till hösten? Vilka kommer att kunna pyssla på dagarna då? Inte jag iaf. Jag börjar jobba i mitten av augusti.

Sedan vore det himla kul om vi kunde ha en träff när min kusin (Flisa73 på scrappiz)kommer och hälsar på. Vi har dock inte bestämt när det blir.
  • Örnen76

Har gjort en alias-namnskylt, som jag ska inviga på mässan i Helsingborg den 24:e mars:

Ska snart gå och lägga mig för jag är bakis!!! Var hos några kompisar i går och kollade på Melodifestivalen. Det blev några vinare och groggar.... Örnen börjar bli gammal och är inte van vid att festa efter graviditet och amning

• Örnen76
    Glass skrev 2007-03-12 08:13:32 följande:
    Är vi fem sex stycken så vore det roligt att vara här Är det nåon som är sugen på lite dagpyssel nu i veckan, dock inte i morgon?Jag kan tänka mig att verkligen pyssla och inte bara stämpla
    På fredag kanske.....
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg