Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
fattar jag väl men jag gillar o baka o greja!!
fattar jag väl men jag gillar o baka o greja!!
Men Glass hade du letat efter jordgubbe stämpel? Jag såg en Magnolia jordgubbe tror att det var på skapa hobby.... jag köpte mini magnolia döskallar där! de hade i alla fall en massa magnolia stämplar som hängde på väggen och det var en monter mot den sidan där utgången är!!
Smurfan men annars kolla på www.ebay.com... kan bli super mega billigt att buda o vinna fr USA!!!!! REKOMENDERAR SKARPT FINNS MASSOR
ja du Smurfan det finns massor!! Jag vågade egentligen inte heller, men jag sapanade lite o kunde inte motstå! det som är viktigt bara är att man kollar med säljaren innan man budar om det inte står att de skickar worldwide el specifikt europa så man inte sioxå!!tter med en vara som de sen inte vill skicka för att de inte gått med på det! Sen e det ju bra att kolla helgarens betyg oxå!!
NÖ har du handlat mera??? jag hade oxå velat gå idag med....
ja ja... that´s life
Svärmor o man var ju här o fikade!! Svärmor tog alla mina kort som jag hade färdiga o tog med sig plus ngr stämpel motiv som inte var i målade för att visa vad som finns... Hon ska ha dem som visning tills jag har gjort lite fler som hon kan ha där o sälja, nu ska hon ta beställningar och ev sälja om ngn vääääldigt gärna vill ha ngt NU !! Så nu hoppas jag på att bli miljonär Sen har jag fått två beställningar på 12"x12" tavlor med djup till två barn, jag får välja vad jag vill ta för summa för materialet, spec om jag behöver special köpa för deras och sedan en summa för jobbet....
så lite hjälp vad tycker ni är rimligt, ramen kostar o målad 89.- och sen då ett 12x12 ark... plus diverse blommor snören och annat pyssel, fler ark mm... tid o jobb... kan jag säga en 300-400.- el e det för mkt! tar ju tid o göra och jag gör det ju individuellt ef deras foto ingen mass produktion...
mkt fr mig igen!!
Smurfan blev det ngn tång?!?!?
Nå Örnen vill du ha peppar el ckoklad kaka på tis?!???
kramar på er igen
Glass blev det ingen jordgubbe