Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

hejsan

NÖ vi håller på o fixar oss här hemma nu, har packat stämplar och lite papper och diesen såklart! Kaka med.... Ska t och åka via Rusta i partille.. (syrran kör vår bil) sen kommer vi hem till dig, så det blir runt 1030-11 ! Hoppas det fortf e ok!!

See you later Girlies

♥ Prins, smurf, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Smurfens Mamma

hejsan,

Glass och Nyfiken Örn, trevligt att ses idag Vad fina kläder det var ja som har sagts tidigare i denna tråden VARFÖR e man inte miljonär pyssel=Shoppingbehov... Vi som har små= shoppingbehov av kläder

Kramar

• Smurfens Mamma
    Glass jag var inte inne igår för jag tröttnade så på att det var ngt som gjorde att maninte kom in... så jag la ner det...

Nyfiken Örn, nej men e lille Gustv mag sjuk... Kräks han, feber? lillevännen då! Hoppas du tror fel så han e pigg o glad im så ni kan komma, Wilhelm vill visa alla sina leksaker för Gustav!

Ingen annan som är sugen på att komma hit i morgon?! Ska vi köra på endå Glass?!

Härligt väder idag med Vi ska in t stan och strosa lite, köpa stämpeldynor och papper! Om det inte är för kallt ute så blir det kanske en glass oxå det är det bästa med våren o sommaren

Kram så länge
  • Smurfens Mamma
    huha då... stackare lille Gustav innan Påsk o allt! Hoppas det inte blir så illa!! o att du och maken inte åker dit oxå!!

Glass ja du vill du komma o pyssla så e du välkommen!! Eller om vi ska slå på stort nästa vecka ?!

Kvällspyssel hos Seedorf´s 12/4 (torsdag) fr ca kl 17 (Vendel e på kurs, bara mini killen hemma )
    ----------------------------
    Seedorf´s + Wilhelm
    Peaches26
    ev Glass

-------------------------------------------------------------------------------

Pyssel näste vecka
    Måndag annandag påsk

tisdag 10/4
    Seedorf´s+ w
    Wilhelm (dagen)

onsdag 11/4

torsdag 12/4

Fredag 13/4

--------------------------------------------------------------------------------------

OT på fredag 13/4 börjar baby-barn mässan för alla med barn el som gillar barn Wilhelm o jag ska dit på fredag

-----------------------------------------------------------------------------------------

tjing
  • Smurfens Mamma

hur går det Nyfiken... ligger ni o kräks

• Smurfens Mamma

huha då.......

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-04 10:37:30 följande:
    tatoo rosen skrev 2007-04-04 10:04:06 följande: Nö: Nej!!! Inte Gustav Oxå!!! Moa är inne på 4:e dagen av kräk och bajsGe vatten med druvsocker och avslagen cola light i små doser! När det blir lite bättre kan man försöka med majsvälling... Moas MammaLåter inget vidare... Tack för tipset!Igår kväll var två kompisar här och gjorde påskkort (shit! måste se till att skicka mina i dag!!!) En av dem hade berättat för dem på sitt jobb att hon brukar vara här och göra kort. De blev intresserade och ska hyra in mig som kortkursledare!! Mamma till Lillprins Gustav (060628)

coolt o vara kursledare!!

lilla Moa då... 4 dgr...

• Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-04 11:51:34 följande:
    Vad finns det för fler affärer på nätet? Jag har tittat på easer, forma hantverk, kortmakaren och någon stämpel corner eller vad det hette.Seedorfs, de kommer äntligen och lagar vår tvättmaskin i morgon. Nu hade tydligen de massor med tid just i morgon så om vi ville så kunde de komma. Vi vill det, vi behöver vår tvättmaskin viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html
    VA vill ni kunna tvätta förstår inte ... kliar mig förvirrat i huvudet  
    hihihi

jag har ju inte min vanliga dator då han e hos Dr så jag sitter vid en liten skruttig Laptop, så jag har inte alla mina favoriter i lista här... funderar, www.scraproom.se www.stellas.se www.scrapaddicted.se www.pappochscrap.se www.scrapandgiftcorner.se www.scrapbutiken.se

vet dock inte till 100% hur det är med stämplar o så... men många sidor länkar ju till likn sidor!!
  • Smurfens Mamma

hittar du ngt Glass

Tja nu har Wilhelm somnat... ska ta o greja lite jag "måste" sen ska jag pyssla lite! Skulle haft ditt Maddie Anne och dina jordgubbe QK Nyfiken.... blev inget stansat av det igår, WIlhelm tyckte inte att jag skulle göra det... hmmmmm

Ting i solen

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-04 12:49:31 följande:
    Seedorfs - Glass var här idag och hämtade disktrasorna. Jag skickade med henne dina dies. Synd att jag inte visste om att du ville låna MA och jorgdubben, men du träffar dem säkert snart Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    ja det hoppas jag verkligen!! HUr har du det ex nästa to kväll!?!?!?

Eller hur ser det ut med pyssel annars i veckan?!? längtar redan!!
    Är jätte sugen på en Lo så jag har tagit fram massor här nu!! Hoppas det blir ett snyggt resultat!!

Glass då kan du ju passa på o stansa mina dies med då om du vill!... el nej katten du har ingen  tång va?!??!

mmmmmmm drömmer om Maddie Anne och jordgubbar
    Kram
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg