Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Vecka 9:
    Tisdag från kl 11 hos NyfikenÖrn:

NyfikenÖrn & Gustav - bröd
    Glass
    mojmojmoj och sonja: äter ju ingenting...men tar nog med någont litet åt er andra....
    Vildkaprifol och Nora (Om jag kan få lift med någon.., snälla?)
    Seedorfs(utan Wilhelm) åker gäääärna med Glass  Cola light och ngt mer
    Anne81 & Emma pålägg (skinka)

Jag skickar till dig Glass
    älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
  • Smurfens Mamma

God Morgon!!

NÖ vad gjorde du uppe så tidigt, satt du o pysslade

har ngn av er dessa stämplarna, jag såg dem på Panduro för en vecka sedan väntade på pengar... o nu e de slut .... Gråter hmmm ligger det ngn mer Panduro än den på Ö-Hamngatan... Vill haaaaaaaaa Gråter

Nu ska vi ta frukost sen så ska jag greja lite med mina prylar... fick tag på det jag ville ha igår det är bra

Hoppas alla får en trevlig dag!!
    Kram

• Smurfens Mamma

Nyfiken Flörttänk om man hade kunnat sitta och pyssla den tiden det hade varit ngt... har oxå en son som får för sig att hitta på sådana " dumheter " att vara uppe på natten... hmmmm Skrikandes

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-24 14:39:39 följande:
    Seedorfs - Jag hittade stämplarna åt dig på Panduro Sedan köpte jag två stämplar på Format; en Magnoliaängel som sitter på ett moln samt en pussmun
    Aha toppen!! TACK!! Då vad det nog så oturligt när jag var inne att de inte hade fått varorna då!! Tack igen hur mkt ska jag ta med i kontanter till dig?!?

Jag såg pussmunnen på Format igår den var läcker!!
    Hon stod där inne och plockade upp massor med grejer som var nytt... jag vart så sugen det var nya burkar med stora blommor, ville verkligen köpa men det var till att hålla sig till mässan. Men det blev en stämpel för mig oxå en Magnolia en liten som sitter "utklädd" till kanin den har ni säkert redan...

vildkaprifol, vart det ngt mer än penslar och att njuta av att vara helt på egenhand?!

Nu ska vi snart "synda" sambon ska åka och handla pizza... på vårt favoritställe när vi äter pizza el kebab, Utbys pizzeria SYNDIGT goda Räcka ut tungan Vendel skulle bara arbeta 1h i morse... han var borta nästan 7h
    Sen så blir det nog lite pyssel i kväll tor jag... har ju fått hem alla mina framkallingar nu så jag vill greja!!

Hoppas alla får en go kväll!!

Kram
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Smurfens Mamma
          WoW då vet vi att det är en stämpel som jag har som ni inte har                     yippeeeeeeeeeee
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-24 16:51:39 följande:
    Seedorfs - 89:- kostar de. Hmm... jag tror faktiskt inte att någon har den utklädda kaninen...
  • Smurfens Mamma

Här e den!! Håller tummarna att ingen annan har den så ni redan har stämplat förfullt med den!!
  • Smurfens Mamma

Glass när tror du att ni är hos mig!? Så jag kan säga en tid till min mamma att vara här!!

tjing

• Smurfens Mamma

Halloj

bara jag den frågvisa igen suprise va ...

Ni som är vana stämplare och färgläggare... hur gör ni, fixerar ni stämplarna efter att ni stäplat med ngn spray (har hört att det finns) För det finns ju så många olika varianter av färgläggning, torra chalksm stämpel chalks, vet att du örnen gillar akvareller... men hur hör ni för att stämpeln inte ska gå in i färgen?!?

Ska ju t kortmakaren på måndag, så jag funderade på om det var ngt mer som ska stå på listan

Kram

• Smurfens Mamma

Vildkaprifol!! Tack för ditt svar!! heter de vattenfasta stämpeldynorna ngt speciellt?! Har ju en svart hemma... men den är det helt klart inte och ibland så e det ju lite mer brått än att vänta flera timmar, impuls pyssel och så

Oki dok då är ni hos mig ca 10:15 ska säga till mamma min att komma strax innan kl 10 då !! Toppen!!

Snart får vi fika besök, gratulanter till WIlhelm som inte kunde när han fyllde år !! Ska smaska på semlor, det har varit en riktig syndar helg det här... men det får man ju ha i bland

Tjing

• Smurfens Mamma

hej hej

nu har ju inte jag Wilhelm med mig! Men det jag vet om förkylningar så är det i alla fall så att om de har varit tempfria (högre än bara ett par 0.ngt) så är de smitt fria efter 24h ef sista "höga" tempen....
    Så jag har det som "regel" med Wilhelm oss och själva, så länge det inte gäller att träffa en gammal sjuk el helt nyfödd liten!
    För snörvlig o hostig kan man ju vara i evigheters evigheter...

Så för mig e det ok

men som Glass säger, har inget barn med mig!

Tjing

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg