Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Du bor inte så nära att du har möjlighet att komma och vara med någon gång? Det vore trevligt
Du bor inte så nära att du har möjlighet att komma och vara med någon gång? Det vore trevligt
Aha, ja det är kanske lite långt, men hm.... Vi har många fina pysselbutiker i gbg, så om du ändå ska hit någon dag så.... Jag ger inte upp hoppet
och jag tog körkort i skene.
Vi kanske skulle kunna ordna en pysselutflykt till dig. Det är inte så himla långt mellan mölnlycke/landvetter och kinna
effektivt, nyfiken!
Jag menade faktiskt inte dig, jag tänkte på en tjej som kom en gång och sen aldrig dök upp igen och dessutom så hade hon stulit grejer av oss. Detta var innan "er" tid, den tiden då det bara var jag, vildkaprifol och anne som pysslade
Säger som mojmoj, fråga bara så kan säkert någon hämta upp dig
Jag kan pyssla alla dagar utan måndag och torsdag.... Är det någon som är gullig och fixar in mig på listan?
Tack Nyfiken för instoppandet i listan
Välkommen öh.. see.. öh ja välkommen
Ska väl också på mässan och har gärna sällskap. (Om vi inte "måste" till svärmor på lördagen...)
Jag har sladdat med bilen i snön idag. Läskigt, läskigt, men härligt härligt
Nyfiken, åh vad segt att glömma dem hemma! Nåja, det är ju ett skäl till att åka dit snart igen
Seedorf, haha, försöker du muta dig in i vår grupp? Det är helt okej, jag är väldigt lättmutad
Var bor du någonstans då?
Jag vet inte var vi ska vara, det finns flera som vill ha det hemma hos sig och jag är gärna här någon gång då vi inte är så många. De vuxna får plats, men det blir trångt för barnen
Om det blir pyssel en dag som både jag och vildkaprifol kan så tänkte jag hämta upp henne. Du, Seedorf bor påvägen så jag skulle kunna ta er påvägen, men vi har alldeles för liten bil för 3 vuxna och två barn, tyvärr.
Är det då dessutom en tisdag så är det ganska knappt med tid. Eller rättare sagt så måste jag vara i mölnlycke senast 17:30 så när vi ska hem så får vi åka ganska tidigt, men annars så är det inga problem
Om ni undrar så vet jag att påvägen inte är ett ord utan två som inte ska sitta ihop