Inlägg från: mojmojmoj |Visa alla inlägg
  • mojmojmoj

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Tråkiga nyheter......

Om lilla Sonja mår (imorgon) som hon gör idag....så kommer jag att åka bort till barnmedicin på morgonen.
    Och så får vi se hur hurtig man är efter det.

Om hon är lika grinig och dålig som idag, ja då stannar jag nog tyvärr hemma....
    Om hon är piggare och gladare, ja, då kommer vi!

Vill ju så gärna komma....
    ....Träffa Nyfiken
    ..träffa lilla Gustav.
    ..lämna tillbaka filmen
    ...träffa Vildkaprifol, dina stämplar...och lilla goa dotter..
    ...träffa Glass...
    ...å Anne och Emma...var ju jättelänge sen
    ...å träffa Seedorfs såklart....nytt folk är alltid spännande...

Åh, va frusterande...
    Håller tummarna för att jag dyker upp....
    Men vet ju inte riktigt när isf.
  • mojmojmoj
            Livet är än så länge bättre idag..... Så vi kommer...å så får vi väl se om jag måste ge mig av i förtid med en lessen liten, eller inte!!!    

Hon har sovit lite dåligt här på fm....så vi får se hur det går med sovande hemma hos Nyfiken.
    Bra, hoippas jag....för då får jag ju maaasssor gjort.
  • mojmojmoj
    Nyfiken: ja, jag märkte det när jag kom hem och det var banandags...... ja ja.....så kan det gå. Det får väl bo i Landvetter ett tag då...

Ja, 36 kr var faktiskt riktigt bra pris....funderar på om man skulle beställa .....

Och tusen tack allihopa för en supermysig pysseldag.
  • mojmojmoj

För min del, så åker jag gärna dit på egen hand....möter upp de som vill där inne...och beroende på vad alla vill den dan, så kan vi antingen promenera runt tillsammans...eller tipsa lite, jollra lite, och sen vandra iväg åt varsina håll.....
    Gillar att gå på ensamshopping, så man behöver iaf inte vara orolig att jag går omkring och känner mig ensam.....

• mojmojmoj
    Vildkaprifol: nyfiken om vart det var du beställt?????

Och Seedorfs
    : vart var det du beställt dina clearstamps....är lite sugen .....och tänkte spana på de du hittat...
  • mojmojmoj

aha......låter bra..... Men hur har du förstått det?? Kan man försöka beställa av alla färger som finns, eller bara de hon i vanliga fall har??
    Alla va?

• mojmojmoj

så bra att jag ska dit alldes ensam på söndan då *lite snyft*
    ...men då hinner ni ju alla tipsa mig på lördagskvällen om alla heta tips....

• mojmojmoj
    Nyfiken: åker du buss alltså???
  • mojmojmoj

Men du, Nyfiken: du kan iaf få åka med mig in tillbaka till stan på söndan...så slipper du ena bussturen.....Den omvägen kan jag köra för dig!!!

• mojmojmoj

Jag tyckerr att claes olssons är alldes utmärkt...
    tror att Glass också har en sån....

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg