Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Mojje det rutiga pappret har jag köpt på www.stellas.se och det är Daisy Ds, Lullaby o det heter plaid nursery

Örnen Tack.... ja jag har fått ett ryck!! Dem sista bilden var dock färglagd sen innan... Men det flyter på idag!! F¨r se om det blir ett till
    ♥ Smurf ,Prins, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Smurfens Mamma

nej ska nog ta o krypa till sängs nu!! trött i ögat! Blev inget mer kort gjort idag.. men jag ha varit rätt produktiv endå

Hoppas alla får sova gott!!

ingen som vill komma och äta scones imorgon?!?!

Kram kram och natti natti

• Smurfens Mamma
    mojmojmoj, nej jag skojar inte!! Caroline Peaches26 och hennes pojk Jonathan kommer idag vid 13 ungf! Och jag hade tänkt baka lite scones, var ett tag sedan jag gjorde det o jag blev såååå sugen igår kväll, men då fattades det margarin för att göra o jag iddes inte ta mig ut 2030 (närmsta affär är Kvantum vid motet) Så vill ni komma är ni jätte Välkomna Passar 13 eller vill ni komma tidigare eller senare pga av mat el sov tider?!

ngn annan?!

tjing
  • Smurfens Mamma
    mojmojmoj väntar med spänning på att se resultatet Cool du e så duktig så det blir garanterat suveränt!!
  • Smurfens Mamma
    Örnen 500.- plus stämplar och annat pyssel, inte visste jag att detvar rena skatt gömman hemma hos dig!! När ska ni t BVC måste ni städa idag!!?!?!? Gustav vill väll hellre träffa Somja Jonathan och Wilhelm!?!?!? Det tror jag!!

Mojmojmoj du oxå pengar överallt... hmmm varför har inte jag det!?!! Visst helt ok att komma tidigare!! Wilhelm och jag e strax klädda o då ska vi till ICA så sen är vi hemma!! Sonja då vakna kl 05... Wilhelm får ta sig ett snack med henne... han sov till 08 det är därför vi inte har komit så långt ännu... Ta med ngt, hmmm funderar, det kommer finnas scones, sylt, ost, creamcheese, the, kaffe... Caroline tar med ngt kallt... Kommer du på ngt så javisst men här står det still o det är MER än lungt om bara du och Sonja kommer!!

JagOchHan Vad är det du pluggar till?!?
  • Smurfens Mamma
    tatoo rosen skrev 2007-04-24 09:02:20 följande:
    Örnen: 500 det var inte illa mojan: vaniljburk *haha*! Jag är nyfiken på ditt projekt!!!Jag och han: du får gärna hänga på både till kortmakaren och på "hemma-pyssel" för min del! Du kanske skulle kunna hänga på nått kvällspyssel? (om det blir något innom en snar framtid)Jag tror att lillan är dålig igen... Hon sover än... Jag själv känner oxå att det troligen är förkylning på G. F-N!!!! Jag vill inte att vi ska vara sjuka mer nu får det räcka!!!
    NEJ NU RÄKER DET!!! Så sjukdom lämna TatooRosen och hennes familj NU!!! Skrikandes
    *STOR KRAM*
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-04-24 09:19:09 följande:
    åh, ni ska äta scones... Vill också ha.... Men vi ska titta på Piggelin
    Titta på Piggelin är mkt bättre!!!! Men du får komma på scones en annan dag!! När ska ni titta på piggelin?!
  • Smurfens Mamma
    Glass  jag fotade vår med digitalkameran och det blev jätte bra! finns en sån bild i mitt galleri under innan jag föddes eller ngt!
    Släng du frukosten och ta dig en stor smaskig lunch i stället...

Mojmojmoj Wilhelm och jag pyser strax tillaffären så vi är väl hemma vid 11 ungf!!

tjing chicks
  • Smurfens Mamma
    Örnen76 skrev 2007-04-24 10:42:52 följande:
    haha!! inte nog till att städningen har lett till att jag hittat en massa intressanta saker; nu har Gustav även sagt sitt första ord :"DAMM"
    Räcka ut tungan
  • Smurfens Mamma
    PYSSEL 25-27 april

Onsdag:
    Smurfens Mamma + Wilhelm
    TatooRosen+ moa

Torsdag: Kortmakaren?
    Smurfens mamma + Wilhelm
    Örnen76 & Gustav
    TatooRosen?
    Glass?