Inlägg från: mojmojmoj |Visa alla inlägg
  • mojmojmoj

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Vildkaprifol: varit på mässan?? *nyfiken*
  • mojmojmoj

ååååhhh underbart.......
    sen bara mååste det ju bli pysselträff!!!!

• mojmojmoj
    Tisdag
    Seedorfs + Wilhelm
    Maggi (vi kan vara hos mig)

Onsdag
    Seedorfs + Wilhelm
    Glass (En stund kanske, måste plugga)
    NyfikenÖrn & Gustav
    Maggi (vi kan vara hos mig)
    TattoRosen+Moa
    mojmojmoj och sonja

Torsdag
    Seedorfs + Wilhelm
    NyfikenÖrn & Gustav
    TattooRosen+Moa
    mojmojmoj och sonja

Fredag
    Seedorfs + Wilhelm
    Glass
    NyfikenÖrn & Gustav
    Carolina1979 (vi kan gärna vara här)
    Maggi (vi kan vara hos mig också)

Kan tyvärr inte på fredagar...
  • mojmojmoj

Så.....vad hittade då jag på den underbara mässan....
    10 stämplar hos Format...tyvärr var det tre av dem jag ville ha, som var slut...men men...fick ändå ihop 10.
    Massa brads.
    Penna, pensel...
    Torrchalks!!
    Lite mönstrade och enfärgade papper...
    Fyra stämplar från pysselmyran..... (undrar just om vi köpt samma, Glass??)
    Å chipboards!!

Mycket nöjd, och kunde stolt visa upp mina inköp för min måttligt intresserade sambo!

• mojmojmoj

Jag kan ju på torsdan åxå... fast det verkar ju ändå inte bli då...så det spelar ju mindre roll..
    Jag får fundera vad jag kan göra åt fredan. Vill ju verkligen ses..
    Och jag röstar för Glass och Vildkaprifols förslag isåfall....om Carolina orkar med så mycket folk förstås!?

• mojmojmoj
    Glass: fikar med mammgruppen på fredagar. Oftast mellan 12 och 15....och isf hinner man ju inte med så mkt pyssel...om vi inte börjar kl 8 förstås
  • mojmojmoj

himlans pladderochkackelgård här inne idag
    inte vanligt att det rör sig så här mkt!!!
    Saknas ju bara några ....nyfiken, shalita......hihi
    hönsgård!!

• mojmojmoj

Fast Maggi, du är ju självklart välkommen!
    Och sen, att du inte avbokat pyssel hemma hos dej Många gånger är ju en sak. Men helst ska det väl inte hända alls eftersom vi är ganska många som planerar upp veckan beroende på när och vart vi ska vara.....??!!
    Avbokar jag ett utlovat pyssel hos mig förutsätter jag ju typ att nån annan bara kan hoppa in och ta det istället.....??!! ...och så funkar det iaf inte för mig....jag måste nog veta ganska långt innan, om jag ska ha pyssel här...tar ju typ två dagar att städa så det är presentabelt...

....och sen är det ju så att du ena dagen säger att du inte ska pyssla med oss mer...och nästa dag är det ok att vi kommer upp till dig.
    Är det konstigt om det är förvirrande för oss...eller iaf mig?

Sen är det supertråkigt om det får den effekten att du inte känner dig välkommen, för det är inte så det är tänkt!

• mojmojmoj
    onsdag: kan gärna pyssla onsdag kväll hos seedorfs....beroende på vad sambon säger så klart....

men lilla sonja har kräkts igen, (varit dålig sen i fredags...även om jag trodde hon blivit bättre idag.....men det är sämre nu igen...), så jag bör nog avstå från att boka upp mej på dagaktiviterter den här veckan. Ta det lugnt här hemma istället och hoppas att vi får i heen nåt att äta nån dag.....
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg