Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nyfiken: Jättefint kort
Nyfiken: Jättefint kort
Buhuhu, vill oxå komma på pyssel men hinner inte alls, snyft. Ja hoppas att alla som hinner gå på pyssel får trevligt.
Jag är inne men jag kolalrpå desprata husfruar =)
Hej tjejor!
Ja jo jag känner mig helt klart träffad samtidigt som det känns "trevligt" att man är saknad. Jag är oxå här inne och läser och känner mig uppdaterad, tittar på era urfina alster men är värdelös på att kommentera.
När jag började jobba halvtid, utan dagisplats, så blev det ingen tid över. Jag är helsugen på att pyssla men det har inte blivit ngt av den varan sedan jag var hemma hos örnen sist och det var ju inte igår direkt, haha.
Jag saknar er och ska verkligen försöka göra tid att komma på pyssel.
KRAM
Hmmm, blir det ngt pyssel nästa torsdag?
Nästa veckas pyssel 30 april- 4 maj
Måndag Valborg
Tisdag 1a maj
onsdag
Smurfens mamma & Wilhelm (dag som kväll) kan ev bli av med W på kvällen
Torsdag
Smurfens Mamma & Wilhelm (se ovan )
Anne81 & Emma (dag)
fredag
Haha, örnen gud vilken härlig bild=)
Hej tjejor, grattis Gustav till kusinen!
Nu sitter jag på LAN-party, hahaha, nej jag är inte deltagare jag jobbar men skit va tråkigt jag har, inte så mycket för mig att göra.
Tidigare idag kom jag och mina systrar hem från en SPA-vistelse i Varberg, skitskönt men nu skulle man ju behöva sova lite, ja jag gör det när jag kommer hem vid ett i natt =) ja kram på er alla.
Jag skulle tycka att det vore väldigt trevligt om ni ville komma hit, föreslog inte det eftersom jag varit frånvarande så länge och då inte åkt hem till ngn annan men om ni vill komma hit så tycker jag att det är en bra idé.
sm: skulle vara trevligt om lillsmurfen följde med.
Glass: ja du skulle kunna ta med bröd.....eller....så bakar jag bröd =)
Ni är välkommna hit från kl 10.00 =)
Ska bli kul och jag måste nog erkänna att jag hoppas att både Sonja och Smurfen kommer med
Ta me dså mycket ni orkar bära ;)
2dl vetekross
4dl vatten
-kokas till en gröt ca 10min
50g smör
3dl kall mjölk
-smält smöret i gröten, häll på mjölken, avvakta till 37grader
1pkt jäst
2msk sirap
1/2 msk salt
ca 1,1l vetemjöl
jäsa 15min
knåda och tryck ut i långpanna
jäsa 30 min
ca 15 min i 225 grader, mitten.
Tack för en jättetrevlig pysseldag idag, Emma somnade gott hon var helt slut =) Hoppas att era små sover sött och även att ni stora sover skönt.
Tänker på dig Glass
tatoo: jättemysigt kort
Många kramar till Glass och "gubben" vi tänker på er!
Glass: jag skickar massor av tyckersyndomdig krama och hoppas att du snart mår bättre.
mojmojmoj: Ja grattis på namnsdagen får jag oxå säga då =)
Örnen: Synd men jag är redan uppbokad den 9 juni
SM: Stackars er, nu vet jag varför Emma har blivit förkyld, fattade inte var det kom ifrån. Liten ligger på golvet och suckar :( Vi får hoppas på att de blir friskus snart igen =)
Carolina: Ja grattis får man väl säga, hoppas att sakerna kommer snart.
KRAM
till Glass
och alla andra
hej då tråden