Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

mojmojmoj skrev 2007-02-27 09:27:03 följande:
            Livet är än så länge bättre idag..... Så vi kommer...å så får vi väl se om jag måste ge mig av i förtid med en lessen liten, eller inte!!!     Hon har sovit lite dåligt här på fm....så vi får se hur det går med sovande hemma hos Nyfiken.Bra, hoippas jag....för då får jag ju maaasssor gjort.
    aaahhh vad härligt att hon e bättre!!
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Smurfens Mamma

Hej hej!!

TACK!! för en toppen trevlig dag!! Vad kul det var!! Roligt var att ni hade nytta av mina stämplar oxå (ska vi skicka påskkort till varandra med ägg ), då jag har fått stäplat och stansat sååååå mkt av er!!

Vad gäller mässan så vore det kul att mötas upp och byta info och säga hej

NU ska vi äta lite middag!!

Min lille Smurf han har feber men e glad endå!! Skönt!!

Ha en go kväll alla.... tja jag tittar väl in igen ... hihi

Kram

• Smurfens Mamma
    V.Kaprifol
    Där du beställde Distresserna och fick så bra pris på frakten, var det på faktura eller FB !?

Spännande det där med glitter!!
  • Smurfens Mamma
    mojmojmoj skrev 2007-02-27 22:24:14 följande:
    Vildkaprifol: nyfiken om vart det var du beställt?????Och Seedorfs: vart var det du beställt dina clearstamps....är lite sugen .....och tänkte spana på de du hittat...
    http://www.pappochscrap.se/ beställde jag dem!! Min avi låg hemma när jag kom hem igår, så idag ska de hämtas ut och testas!!
    Vildkaprifol skrev 2007-02-27 22:18:59 följande:
    Seedorf: Det var förskottsbetalning på p.giro men inte förrens hon packat varorna och jag fått ett mail om totalsumman. (Ifall något inte är med).
    Toppen då kan jag beställa för då behöver hon ju inte pengara idag
    Glass skrev 2007-02-28 07:58:12 följande:
    Tack för en mysig dag. Jag var lite off, men jg gick och mös lite i mitt egna lilla moln och trivdes väldigt bra. Någon gång så ska jag nog lyckas att bli lite mer engegerad i er andra, men det tar kanske lite tid så som livet ser ur nu. Ha överseende och tyck om mig ändå
    Som jag sa igår, om du kan vara på annat sett än du var igår, WoW vilken tjej

Tackar igen för igår!! icg för att jag får vara med i ert pyssel gäng

Kram
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 09:05:00 följande:
    Seedorfs - spännande med nya clearstamps!! Ska du anmäla dig till april-maran idag?
    Sambon min han sa jajemensan!! så japp jag ska anmäla mig
  • Smurfens Mamma

Ni som hat LO:s och vill använda clearstamps, får ha ngr färdiga som ni vill stämpöa på nästa gång vi ses o pysslar Nästa vecka kanske

• Smurfens Mamma

Hej hej!

Jag kommer vara på mässan vid kl 14 som det ser ut nu... om min svägerska kommer med, blir det att jag åker komunalt så kommer jag var där tidigare...

Men om jag kommer runt 14 är det ngn som är kvar o har lust vore det kul att ses vid 15 kanske

Sonen e sjuk här.... hostar snorar o har feber... o ledsen e han... väntar på att han ska vilja sova! då ska jag greja lite med en Lo som jag har planerad i huvudet ska bla testa mina nya swirls clear stamps

Kram på er så länge

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 12:16:29 följande:
    Måste ju berätta om kursen jag var på i går kväll  Jag fick lära mig att göra egna bokstäver till LOs (t.ex en knapp kan bli ett O, en öppen säkehetsnål kan bli ett V osv) sedan fick vi göra en pusselsida. Jag tyckte att den sistnämda tekniken var roligast eftersom den passar bra till halvbra fotografier.
    låter spännande med kursen!!

Jag e tyvärr bara reserv på maran, men jag ligger först om ngn hoppar av så, får väl hoppas att ngn får ngt annat kul att göra den dagen (vad det nu skulle kunna vara)
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-03-01 14:43:01 följande:
    Jag var på clas olsson idag och råkade komma hem med en lamineringsmaskin
     Wohoooooooo
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-03-01 15:16:59 följande:
    Haha, japp så kan det gå när man är ute och shoppar
    farligt farligt... men härligt härligt ....... Räcka ut tungan

HUr stor shopping "peng" ska ni ha med er på mässan?!?!? Jag e lite i valet o kvalet.... vill ju inte ha för lite med mig samtidigt som jag inte är gjord av pengar... kommer säkert shoppa upp allt jag tar med mig

Nyfiken hur blir det för dig är det kurs på söndag, har du fått ngt svar

Vildkaprifol hur har det gått för dig med magnolia och stämplarna!?!?!
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg