Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Örnen76 skrev 2007-05-05 20:15:42 följande:
    Smurfens mamma - din "titel" på scrappiz ändras efterhand. Det ändras automatiskt efter ett visst antal inlägg.
    aha då förstår jag!! Tack tack!! Har ju inte skrivit ngt ännu Generad
    ♥ Smurf ,Prins, snutte, hjärtat, älsklingen..kärt barn har många namn ♥
  • Smurfens Mamma

vars e den då... har ju ingen direkt koll där inne

• Smurfens Mamma
    Örnen76 skrev 2007-05-05 20:56:32 följande:
    Gud vad kul det ska bli den 1 juni!!!Ni har väl inte glömt in att boka in pysselträff hos mig lördagen den 9 jui, då min kusin kommer hit?!?!
    När ska ni träffas den lördagen?! Vi är bjudna på 40års fest den dagen, inbjudan kom i veckan.... Vill ju så gärna ju...
  • Smurfens Mamma

ja då var det dags för sängen för mig... blir nog en natt som blir upp och ner... Wilhelm har precis börjat "skällhosta" falsk krupp så det blir inget pyssel för mig!! Hopplöst förkylnings virus det där, yttrar sig bara på natten... suck.... V ska jobba en del im med.. men han får nog ta W o bege sig ut en sväng, jag har inte haft egen tid hemma på evigheter sedan o det har han!!

Natti på er söta pyssel vänner!!

Kram ZZZzzzz zzzzZzzzz

• Smurfens Mamma
    mojmojmoj skrev 2007-05-06 03:55:49 följande:
    nån som minns hur mkt man kan beställa för från usa utan att det blir tullavgift????gick upp för snart en timme sen *gäääsp* för att övervaka ett par auktioner........men nu är det sovdags igen måste jag nog inse...
    Du kan be dem skriva Gift och sänka värdet mkt när de fyller i informations lappen som de sätter på paketet! Det har mina säljare gjort varje gång!!
  • Smurfens Mamma
    Örnen76 skrev 2007-05-05 20:23:12 följande:
    Du får väl skriva en käck presentation i "Medlemspresentationer"
    försökte det men när jag skulle "posta" det jag skrivit så blev det ngt error o då orkade jag inte göra det igen!!
  • Smurfens Mamma

mojmojmoj
                                           GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN IDAG!!!!

• Smurfens Mamma
    OT igen... huha vilken natt vi har haft... W har hostat fått panik, vi har legat på soffan halva natten han o jag Tröttare än trött är jag ... gääääääääsp
    V är på jobbet nu hoppas att han kommer snart, o att han sen kan tänka sig att göra ngt med W en stund så jag får lite bara existera hemma tid !!
  • Smurfens Mamma
    Örnen76 skrev 2007-05-06 08:22:56 följande:
    s-m - har du förresten fått något bekräftelse på bokningen till pysselträffen på Arkivet?
    japp det är bekräftat o klart!!!
    Anne81 skrev 2007-05-06 08:26:42 följande:
    Glass: jag skickar massor av tyckersyndomdig krama och hoppas att du snart mår bättre.mojmojmoj: Ja grattis på namnsdagen får jag oxå säga då =)Örnen: Synd men jag är redan uppbokad den 9 juniSM: Stackars er, nu vet jag varför Emma har blivit förkyld, fattade inte var det kom ifrån. Liten ligger på golvet och suckar :( Vi får hoppas på att de blir friskus snart igen =)Carolina: Ja grattis får man väl säga, hoppas att sakerna kommer snart.
    Wilhelm har inte visat ngr som helst förkylnings symptom... inget alls så plötsligt ef att ha sovit i 2h så började han hosta... den lite snoriga näsan har han haft nu i ca 4veckor och så poff dett!!!  suck
  • Smurfens Mamma

Hoppas Emma piggar på sig snart!!! *kram* fr Wilhelm!!

• Smurfens Mamma
    Örnen76 skrev 2007-05-06 08:46:35 följande:
    s-m - vad kul!!!mojje - vad vann du då?
    ja jätte kul!!!!!

Ja mojje vad blev det!?!?!?!?

Jag kollar det jag vill ha men har is i magen.... hmmmm vill ju.... men men vad göra... det dyker väl upp igen i värsta fall...
  • Smurfens Mamma
    mojmojmoj skrev 2007-05-06 09:16:16 följande:
    det blev lite dies...så att jag kan göra ett traderapaket och göra mig av med de jag har och inte vill ha.......... å så ett par alfabet....får se om jag kommer att behålla nåt.....antagligen inte..... fast om jag får bra betalt för dem så har jag ju råd att köpa nåt som jag verkligen skulle vilja ha.......eller betala hyranSå, så intressanta köp blev det ju inte....inte för er del iaf...........det är väl så här man får agera när ingen av oss har jobb i sommar......
    vad blev det för alfabeten då?!
  • Smurfens Mamma

hur fort brukar scrap o kort utmaningarna komma som är vecko vis?! Vill ju se om jag kan vara med

• Smurfens Mamma
    Örnen76 skrev 2007-05-06 09:52:20 följande:
    Det borde komma en ny idag. (antar att du syftar på scrappiz)
    japp!! Vad kul!!
    Jag är ju väldigt ´sugen på Indigo (retired) QK alfabet... Classic helst.... nu finns det ett mini på e-bay
  • Smurfens Mamma
    Örnen76 skrev 2007-05-06 14:00:36 följande:
    Hmm... verkar inte som om någon på scrappiz är intresserad av mitt Tangerine... Kanske ska lägga ut det på Tradera andå...
    tråkigt!! lägg det på tradera!
  • Smurfens Mamma

säger oxå hej då *vink*

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg