Inlägg från: Carolina1979 |Visa alla inlägg
  • Carolina1979

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Pandodil får man äta Glass, TROR det var Alvedon också - men är inte helt säker (äter själv alltid bara Panodil)

~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~ Min blogg: www.carolina1979.blogg.se
  • Carolina1979
    Glass skrev 2007-04-12 14:52:11 följande:
    tack, parasetamol alltså. Nåon dag när jag kan tänka så ska jag kolla upp vad och varför, men just nu så nöjer sig faktafanatikern mig med att det är som du säger
    Duktig flicka
  • Carolina1979

Jag har knallat runt på Baby-mässan hela dagen idag *puh*
    O sen efteråt var vi o åt massa gott på Jensens *mums*

Blir nog tyvärr inget pyssel för mig den här veckan, håller ju på att vänja kroppen vid att jobba varje dag - o det verkar inte vara det lättaste, helt slut

Ang TW-party så ska jag på ett på fredag - så det blir inget för mig hos dig tyvärr Örnen

• Carolina1979

*håller med alla övriga talare ang kladdkaka - finns inget bättre*

Nu har jag beställt 3 stycken nya filurer! *weee*
    - Doktorfilur
    - Filur med bebis
    - Bokfilur
    Blev det den här gången - hoppas de kommer snabbt! (är hemma sjuk = bläää)

• Carolina1979

Jag är här o läser varje dag, o skriver någon gång ibland, men inte lika ofta längre...
    Känns som att det lätt blir så när man inte är med på alla era träffar och workshops - man känner sig lite mer utanför... o sen att man inte mår så himla bra heller, det spelar väl tyvärr också till stor del in...

Saknar er iaf allihop!

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg