Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76
    Glass skrev 2007-02-28 07:58:12 följande:
    Tack för en mysig dag. Jag var lite off, men jg gick och mös lite i mitt egna lilla moln och trivdes väldigt bra. Någon gång så ska jag nog lyckas att bli lite mer engegerad i er andra, men det tar kanske lite tid så som livet ser ur nu. Ha överseende och tyck om mig ändå

Tänkte inte på att du var off i går. Klart jag tycker om dig

---------------------------------------------------------------------------------------

Tycker för övrigt att vi har ett himla mysigt pysselgäng!!! Kram på er alla!!!

• Örnen76

Seedorfs - spännande med nya clearstamps!! Ska du anmäla dig till april-maran idag?

• Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-02-28 09:08:16 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 09:05:00 följande: Seedorfs - spännande med nya clearstamps!! Ska du anmäla dig till april-maran idag? Sambon min han sa jajemensan!! så japp jag ska anmäla mig ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    Vad kul!!! Hoppas det finns platser kvar, annars kan du säkert ställa dig i kö.
  • Örnen76
    Maggi skrev 2007-02-28 11:22:56 följande:
    Vilken tid på mässan på lördag/söndag!?
    Lörd: 11-18
    Sönd: 10-16
    Carolina1979 skrev 2007-02-28 11:26:01 följande:
    *Saknar alla pysseltjejerna* ~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
    Saknar dig också Kyss
  • Örnen76

Ska vi bestämma någon tid och plats för de olika dagarna?

mässa lördag 3/3 kl 11-18
    Maggi
    Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella
    NyfikenÖrn
    Tatoo rosen
    Vildkaprifol + kompis

mässa söndag 4/3 kl 10-16
    Maggi
    Anne81
    NyfikenÖrn (ska på kurs 10.30-11.30)
    Tatoo rosen
    mojmojmoj

• Örnen76

mässa lördag 3/3 kl 11-18
    Maggi
    Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella kl 14
    NyfikenÖrn kl 11
    Tatoo rosen
    Vildkaprifol + kompis
    Anne81 kl 11

mässa söndag 4/3 kl 10-16
    Maggi
    NyfikenÖrn (ska på kurs 10.30-11.30)
    Tatoo rosen
    mojmojmoj

• Örnen76

Jag kommer vara på mässan båda dagarna vid öppningstid, sedan blir det så himla mycket folk.

• Örnen76
    Anne81 skrev 2007-03-01 12:08:23 följande:
    Nyfiken: hihi, du snyggade till listan =)
    japp

-----------------------------------------------------------

Måste ju berätta om kursen jag var på i går kväll  Jag fick lära mig att göra egna bokstäver till LOs (t.ex en knapp kan bli ett O, en öppen säkehetsnål kan bli ett V osv) sedan fick vi göra en pusselsida. Jag tyckte att den sistnämda tekniken var roligast eftersom den passar bra till halvbra fotografier.
  • Örnen76

Såg på scrappiz att någon kom med förslag att man kunde göra en tröja och trycka upp sitt nick, alt göra en namnskylt. Tyckte det var en bra idé. Problemet är dock att jag heter "Örnen" på scrappiz, så om jag hinner göra en namnskylt, får det bli Örnen

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg