• Gumlan

bokhyllor, vitrinskåp och hyllor på väggar används mest till?

Frågan är altså vad ni använder det MEST till alla har väl lite av varje, men vad tycker ni är huvudsyftet, har ni mest sådant för att det är praktiskt elelr snyggt?

Jag vill ha snygga saker i mitt vitrinskåp medans sambon heldre vill ha filmer där... likadant med hyllor och sådant. ja gillar ljusstakar och lampor o sådant, men sambon vill ha spel och grejer överallt han hävdar att dte är sådant det ska användas till, men jag har fått för mig att man har väl mest snygga grejer? ska man ha skivor och filmer överallt ser det ju mer ut som en affär eller lagerlokal

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden bokhyllor, vitrinskåp och hyllor på väggar används mest till?
  • Sencha

Hur många bokhyllor vi än skaffar så räcker de aldrig till för alla böcker, och det är ett ständigt problem att vi måste stoppa undan böcker som inte får plats. Trots detta ligger det böcker ovanpå raderna i bokhyllorna. Och vi har MÅNGA bokhyllor...

• tuvan4

Avskyr prydnadssaker. Så i våra bokhyllor finns det bara böcker och fotografier.

• vermilion

Jag håller inte med nån av er! Eller mest dig då..
    Jag vill inte ha ett jota på min hyllor, har jag 12 "hyllplan" så står den en lampa på en av dom, inget mer. Så alla filmer och cd framme som man hade när man var 18 nån gång på 90-talet, det går bort!

• annca

Böcker böcker och böcker!, och en Billy full med DVD och CD.
    Ljsstakar och skålar och sådant tjafs står i vanliga skåp.

~*~ man önskar att man kunde vara bara tyst & cool (W.Crafoord)~*~
  • cruZZe

Vitrinskåp till tallrikar och glas, bokhylla har jag inte för det är sketfult. Hyollor på väggen har jag konsoler med filmer på. Prydnadssaker i glas och annat trams är för tanter över 80 eller liknande.

• Sencha

Ni som använder bokhyllorna till annat än böcker: var har ni böckerna, då?

• apache

I vitrinskåpet (i vardagsrummet) har vi foton,gipsavgjutningar (barnens händer o fötter) samt några fina barn sparbössor.

i bokhyllan har vi böcker,spel,tidningar,fotoalbum.

• Gumlan

altså fotografier ser jag som "prydnad" allt som inte räknas in som praktiskt förvaring räknar jag till prydnad formulerade tydligen frågan väldigt fel för jag har svårt att tro att så många heldre använder snygga hyllor och skåp som förvaring talrikar och glas räknar jag också in till prydnad. i mitt vitrinskåp har jag finservisen, efter mycket tjatande, tidigare var skåpet fult med spel till playstationet... ja tycker ett vitrinskåp är snyggt, då ska man ju ha snygga saker i det, inte gamla spel :p

• Shaymin

I mina bokhyllor ska det bara finnas böcker. Maken försöker smyga dit någon enstaka prydnadssak lite då och då men de plockar jag bort fortare än kvickt. Jag har aldrig förstått charmen med prydnadssaker. Eller vitrinskåp för den delen...

Svar på tråden bokhyllor, vitrinskåp och hyllor på väggar används mest till?