• tilda den vilda

vad tycker du/ ni om lidl?

Jag tillhör kategorin som älskar att handla där(lidl) mycket bra basartiklar (ok allt finns ju inte där men mycke ) vill veta vad ni tycker.

• Svar på tråden vad tycker du/ ni om lidl?
  • tilda den vilda

va kul att så många svarade jag blev medlem här igår så jag har ännu inte fått on bilder i mitt galleri men det kommer , ja jag håller ,ed vitlöksbröden är suveräna(gubben köper 5-6st när vi är där) deras ostar är goda nån som heter pic frisch.tvättmedlet är oxå bra w5 ja man skulle kunna göra en lista på alla dessa produkter men det tar vi en annan dag

• tilda den vilda

ja jag gillar inte willys , jag vet inte varför men så är det

• tilda den vilda

hej igen jag tror inte att allt vi köper på ica eller coop är svenskt jag är inte riktigt säker på detta men ica`s bindor eller trosskydd är tillverkade i israel nåt är det ialla fall .ica`s egna varor tex skona tvättmedel är tillverkat i danmark.visst är det bra att gynna de svenska företagen tex arla men de är så stora så det gör inget. förresten findus torskfile hur var det med den ? jo den rensas o förpackas i kina snacka om att det skeppa runt halva jordklotet. .Ärligt talat handlar du/ni bara svenska varor (inte bara mat) kläder ,skor Vart tror ni att skopunktens skor tillverkas nånstans?

• tilda den vilda

jag håller med om det , jo jag handlar oxå svenskt så långt det går tex scans grejer (finns på lidl med) men som sagt jag handlar inte allt där. Egentligen hur stor skilland är det på icàs egna varor o coop skulle vara kul att veta

• tilda den vilda

jag kan hålla rokka jill i den lidl butik jag handlar har jag ej heller sett röda scarfs på någon o personalen verkar trivas där inget konstigt folk hänger där

Svar på tråden vad tycker du/ ni om lidl?