Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Det är när men bleker sig i och runt anus, där det annars är lite mörkare...
Här tog det fart. Kul! Synd bara att så många är så omogna. Jag ställde en seriös fråga och förväntade mig - i bästa fall - några seriösa svar. Förstår inte hur man kan vara kvar på kiss- och bajshumornivån och tycka att detta är sååå roligt. Förmodligen har man ett rätt fattigt liv då.
Nej, jag är inte porrskådis. Men jag vill vara vacker, och jag tycker att ett blekt anus är vackrare än ett "vanligt" anus. Nu ser jag ju inte själv min anus så ofta, men det finns det ju andra som gör och det kan väl vara kul att glädja dem...
Tack alla ni som tar min fråga på allvar... jag ska skutta vidare till de tips som kommit in. Jag har försökt, verkligen, att se någon humor i i mitt inlägg - men jag kan inte. Får man liknande reaktioner om man frågar om fitt-piercing, silikontuttar och lösnaglar också? Är det också fasligt kul?
Min partner har aldrig kommenterat färgen på mitt anus. Men, jag tycker själv att det är vackrare när man ser ett blekt anus än ett "vanligt". Det kan ju faktiskt vara så att vi har rätt mycket sex analt, både med det ena och det andra? Är det ingen som tänkt den tanken... Jag skäms inte för att jag vill vara fin även där, på liknande sätt som jag kör med brasiliansk vaxning. Jag skäms heller inte för att jag vill förstora brösten.
Jag har inte komplex. Jag letar inte fel på mig själv. Men om jag vill göra min redan så underbara anusrosett ännu vackrare, så är det väl inget fel med det?
Svar på lite frågor (och annat):
Ja, jag tycker att ett blekt anus är fint.
Jag vet inte om det gör ont - det var därför jag startade tråden, för att få reda på lite fakta kring själva blekningen.
Nya underkläder eller en vaxning duger bra som överraskning - också. Men det ena behöver väl inte utesluta det andra?
Och ja, min kille och även en del andra ser mer eller mindre ofta min anal, men jag tror inte att min är "brunare" än genomsnittet.
Återigen...jag är INTE porrskådis. Jag är en vanlig tjej, bara. Och apropå det där jag skrev om att inte bara min man ser min anal - jag har väl "speciella" tjejkompisar också. Ja, jag är bs. Så nu slipper ni undra.
En sak till måste jag också reda ut.
"Vem tittar där?" undrar många.
Blir ni aldrig smekte i er anal av er partner? Aldrig slickade där? Aldrig "tagna" där?
Då har ni gått miste om mycket njutning, är allt jag kan säga.
Googla fram exempelvis Jenna Jameson och zooma in hennes rumpa, så får du se
Jag har aldrig sagt att Jenna Jameson är en förebild. Men jag vill heller inte, som så många andra, "såga" henne för hennes yrkesval. Alla människor väljer själva vad de vill jobba med, och hon har ju varit sanslöst framgångsrik. Däremot tycker jag att Miss Jameson är otroligt snygg och sexig, men för den skull är hon ingen förebild.
Har jag aldrig sagt. Jag vet inte ens vad en fisring är för något. Däremot har hon ett vackert anus.
Nej, jag tycker hela Jenna Jameson är jättesnygg och sexig, som jag skrev.
Skönhetsideal har väl inget att göra med att jag tycker att hon är snygg???
Det är ju helt sjukt vad en liten FRÅGA kan ställa till med. Jag undrade, frågade - och fick läsa de mest groteska sakerna. Som att jag skulle göra det för att min pojkvän vill det. Han vet inte ens om att jag går i de här tankarna. Jag vet inte vilken hans reaktion blir, men jag hoppas att han kommer att tycka om det - precis som han brukar vara nöjd när jag varit hos frisören eller när jag har köpt nya, sexiga underkläder.
Jag vill dela ut ett kollektivt TACK till er som...ja, ni känner nog på er själva vilka ni är...ni som inte är TRÅNGSYNTA, FÖRDÖMANDE eller ELAKT RALJANTA.
En del av er andra skulle jag villja be dra åt helvete, men jag är alldeles för väluppfostrad för att göra det.
Jag uppmanar LillaLulla och flera andra att läsa det inlägg jag skrev i eftermiddags, det som startade allt det här.
Där framgår rätt tydligt att jag INTE är en expert på området, utan att jag istället söker kunskap, tips och råd.
Ja, Lillfickan är en superklippa i den här tråden (och säkert annars också)!