-
*fniss*lieh skrev 2007-02-08 14:53:20 följande:För man ska se bajsresterna lättare! Nej, usch...
-
Alltså...min fundering är hur detta går till....alltså...ligger man i en gynstol eller står på alla fyra?
Seriöst alltså, hur går det till?
-
Hm...ok....då hade jag nog föredragit att min partner fick se mitt bruna hål än att stå med rumpan i vädret inför nån (några?) främmande person (-er).....Namnam skrev 2007-02-08 15:04:17 följande:Lola Jämtland Moderator Man står på alla 4a! -
Jag visste att detta fenomen finns...men trodde att bara tjejer inom porrfilmsindustrin gjorde detta.......
Fast det kanske är vanligare än man tror?
-
Vissa karlar ser ju inte när tjejen bytt gardiner....o de är ju lixom synliga hela tiden.....
-
Ja men det är rätt skönt att ha barnasinnet kvar. O att våga visa det oxå.Little June skrev 2007-02-08 15:19:29 följande:Suck...Orka garva sida upp och sida ner?Som småbrudar på högstadiet!*~* Ride It Like You Stole It *~*
-
Fast vi moderatorer är helt vanliga medlemmar oxå.Little June skrev 2007-02-08 15:22:16 följande:Och som moderator har du inget att invända?Tragiskt.*~* Ride It Like You Stole It *~*
Skriver vi som moderatorer använder vi oftast fetstil och skriver under med just moderator. -
Fast du...helt seriöst...de som ser ditt anus gillar förmodligen det de ser eftersom de säkert gillar dig precis som du är?Erica27 skrev 2007-02-08 15:27:21 följande:Här tog det fart. Kul! Synd bara att så många är så omogna. Jag ställde en seriös fråga och förväntade mig - i bästa fall - några seriösa svar. Förstår inte hur man kan vara kvar på kiss- och bajshumornivån och tycka att detta är sååå roligt. Förmodligen har man ett rätt fattigt liv då.Nej, jag är inte porrskådis. Men jag vill vara vacker, och jag tycker att ett blekt anus är vackrare än ett "vanligt" anus. Nu ser jag ju inte själv min anus så ofta, men det finns det ju andra som gör och det kan väl vara kul att glädja dem...
Eller?
Du är säkert vacker överallt i deras ögon, oavsett färgskiftningar på ditt anus. -
För egen del så reagerar jag för att jag tycker att skönhetshysterin går till överdrift många gånger.....
Att man ens funderar över detta med sitt anus o färgen på det har jag lite svårt att förstå.
Jag tycker oxå att det är tragiskt att nån kanske tänker att de är fula där för att området är mörkt när det egentligen är så att det är helt normalt att vara det....o börjar nån göra detta så hänger fler o fler på i tron att man måste vara blekt för att vara normal.....
-
Precis vad det låter som...Man bleker (ljusar upp) området runt analhålet.elin 79 skrev 2007-02-08 15:55:03 följande:men asså..vad ÄR analblekning..??? -
Fast...är det inte bättre att sträva efter att gilla sig själv som man är?Papayya skrev 2007-02-08 16:03:41 följande:Ni är inte sanna.. Det kan ju vara så att hon har väldigt väldigt mörka pigment där och då förstår jag att man inte känner sig sådär jätteläcker och vill göra något åt det för att må bra. -
Jo, jag har förstått att analsex säkert är något som ni sysslar med.Erica27 skrev 2007-02-08 16:11:17 följande:Min partner har aldrig kommenterat färgen på mitt anus. Men, jag tycker själv att det är vackrare när man ser ett blekt anus än ett "vanligt". Det kan ju faktiskt vara så att vi har rätt mycket sex analt, både med det ena och det andra? Är det ingen som tänkt den tanken... Jag skäms inte för att jag vill vara fin även där, på liknande sätt som jag kör med brasiliansk vaxning. Jag skäms heller inte för att jag vill förstora brösten.
Men....då har ju din partner redan sett det mörka området....så vad spelar då en blekning för roll?
Nä, jag hajar inte detta fenomen...o inte andra skönhetsingrepp heller som tex bröstförstoringar.....
Men det är ju jag det...... -
Bra skrivet!Maja Gräddnos skrev 2007-02-08 16:15:21 följande:Ts: Klart du inte ska skämmas. Men faktiskt tycker jag du borde fråga dig till vilket pris du vill vara "fin". Är det inte bättre ibland att avstå från att förändra sig överallt och istället tänka "jag väljer att ha en avkopplad syn på åtminstone en liten del av mitt utseende".Efter du har gjort blekningen, fått silikon, blivit helvaxad....ja, sen då? Jag lovar dig, hittar man fel tillochmed på sitt anus så hittar man snart något nytt.Hoppa av komplextåget istället, det går med lite vilja!
Det är så där jag tänker oxå kring denna hysteri kring våra kroppar....Det finns ju snart inget som är naturligt kvar..... -
Nä, det är inget fel på att vilja vara vacker.Erica27 skrev 2007-02-08 16:17:32 följande:Jag har inte komplex. Jag letar inte fel på mig själv. Men om jag vill göra min redan så underbara anusrosett ännu vackrare, så är det väl inget fel med det?
Men vart går gränsen? Finns det nån ens?
Vad kommer våra barn att växa upp i för värld när inget får vara som det är redan nu? -
Då såg du säkert att jag redan skrivit att jag är en helt vanlig medlem oxå.Mutski skrev 2007-02-08 16:24:07 följande:Lola JämtlandHar läst igenom hela tråden samt alla dina inläggVad är en Moderators uppgift???att sitta och garva och förlöjliga en medlem??Bara undrar?? -
Ja, att vilja vara vacker är en sak men just ingrepp av olika slag kommer jag aldrig att förstå mig på.....Flutterby skrev 2007-02-08 16:26:05 följande:Lola: Men så har det ju alltid varit! "Redan de gamla grekerna" höll ju på med olika skönhetsingrepp. Egyptierna använde krossade skalbaggar o annan ohyra som smink och formade spädbarnens skallar så de blev toppiga, kinesiskorna lindade sina fötter för att de skulle bli så små som möjligt, på 40-talet(50-talet?) fanns näsformare att köpa, blekmedel för fräknar etc. etc. etc. det är väl en naturlig(eller måhända onaturlig) utveckling att skönhetsbehandlingarna blir fler och fler? -
Ja, skönhetskarusellen snurrar fortare o fortare......Flutterby skrev 2007-02-08 16:29:16 följande:Lola: Sedan kan jag hålla med om att utvecklingen inte är så positiv, med tanke på skönhetsideal, men jag förstår att det blivit så. Vi lever ju i ett mediasamhälle i dag och nya trender skapas och sprids snabbt. -
Det är inte håret det gäller.Elis är min kärlek skrev 2007-02-08 16:38:58 följande:Men vad ska det vara bra för? Hur snyggt är det med blondt hår där bak?? Ser inte det lite konstigt ut om man har mörkt hår där fram och ljust där bak?! Varför inte raka av skiten istället?!
Man bleker huden. -
Inte ljus kanske utan mera samma färg som huden runt omkring lixom....Elis är min kärlek skrev 2007-02-08 16:42:04 följande:VA när nu dör jag av skratt.. förlåt TS inte alls meningen att skratta i din tråd egentligen.. men är det sant? Varför?? Blir man alldeles ljus där bak då? Jo jag missuppfattade nog :) -
Man bleker huden runt anus.....Mollie skrev 2007-02-08 16:50:23 följande:För mig som inte hängt med från början, vad är en analblekning?? och vad ska det vara bra för? trodde detta var ett stort skämt ju!
O vad det är bra för....ja, det vet jag inte.....