Inlägg från: Mrs Smith |Visa alla inlägg
  • Mrs Smith

Analblekning!

Jag säger som Samantha i Sex and the city, "Why, why, why and even more importat why?"

• Mrs Smith

Nu har jag inte sett så många p-filmer men en sak som har slagit mig är att de är väldigt ljusa "där nere", kan det vara så att de har blekt sina nedre regioner?

• Mrs Smith

Nej, man är inte brunare där för att det kommer bajs ur rumpan. Man har oftare mörkare pigmentering kring uttänjningsbara delar på kroppen, typ knät eller armbågen.

yaaniz
    nuddar ditt bajs din rumpa... det gör inte mitt! *asgarv*

• Mrs Smith

Stackars TS...

Megalomania

Eller hur! Vad jobbar du som..? -Anal-makeupartist.

• Mrs Smith

Kanelflicka

"mannen kommer från jobbet medan man själv står i sängen på knäna, stödjer sig med huvudet och särar på skinkorna för att visa upp sig. Och skriker "SUUUURPRIIIISEEEEEE"

jag dööör av skratt!

lola jämtland

"Vissa karlar ser ju inte när tjejen bytt gardiner....o de är ju lixom synliga hela tiden....."

Hehehe! Så kul och så sant!

snynd att jag måste gå och träna nu...

• Mrs Smith

Egentligen blir jag bara orolig vart det ska sluta...Men det är lättare att skratta och skämta ut sin oro, än att vara saklig ibland. När blir anusblekning högsta mode bland 14-åringar. Det är frågan?

Nä, dax att ta tillbaka den naturliga kroppen!

• Mrs Smith

Vart är vi på väg, eller rättare sagt vart har vi hamnat? Att medlet som används är cancerframkallande är ju varningsflagg nog!

• Mrs Smith

Att folk alltid ska tro att reaktioner som dessa handlar om nervositet, osäkerhet och att man är avundsjuk!

Jag vet hur jag ser ut, jag vet vad jag har och jag vill inte ha det någon annan har...

Helt ärligt så kan jag säga att min sambo skulle tycka att han inte alls kände mig om jag blekte mitt anus. Någon måtta får det ju vara på fåfängan!

• Mrs Smith

nilla85

Klart att det kommer att vara det! Säkert är det så att hälften av de intressanta och väldigt intelligenta personerna som var med förra gången har blekt sitt anus...

• Mrs Smith

Äh, hon får göra vad hon vill faktiskt, jag kommer ändå aldrig att se hennes nedre regioner. Jag kanske låter moraliserande men jag tycker faktiskt att det är sjukt att ingenting är heligt, f*n inte ens färgen på anus. Det är så konstigt...återigen suck!

Svar på tråden Analblekning!