Inlägg från: mim mim |Visa alla inlägg
  • mim mim

Analblekning!

Varför ska man göra det? Och jo, din man blir säkert överraskad.

Vet inte vad jag ska säga, har aldrig hört talas om det och fattar inte poängen riktigt, eller är jag kanske bara för mycket hemma-mamma, hihi. *nyfiken*

• mim mim

Jo det blev riktigt kul det här. Att det faktiskt finns en marknad för detta??? Kan ingen svara på TS fråga nu så vi får veta lite? *speglar mig down there*

• mim mim

Men? Samma medel som man beleker håret med? Sånt medel bör väl inte komma i kontakt för mycket med huden väl? Eller gäller kanske bara huvudet? ajajaj...
    Viker mig dubbel över Lola jämtlands fundering

• mim mim

Gråter av skratt... Dottern frågar vad som är så kul, kan tyvärr inte förklara...

• mim mim

SÅ vansinnigt mycket syns det väl ändå inte? Fast de som bleker sig kanske har ett mycket mer avancerat sexliv än mig....Eller en kräsnare sambo.

• mim mim

Får jag fråga er modelejon som förstår sig på sånt här, är det senaste nu att hela kroppen ska vara i exakt en o samma nyans? Snart kommer man alltså behöva bleka armbågar, knän, öron (kan ju vara lite rödare) o för att inte tala om "framdelen" av underlivet? KAn ju skifta lite den också?

Jag tyckte JAG var fåfäng, men så läste jag den här tråden. Otroligt

• mim mim

Men om TS svarade kanske hon kan motivera o förklara och vi kan förstå det här fenomenet?

Svar på tråden Analblekning!