Inlägg från: Coccolina |Visa alla inlägg
  • Coccolina

Analblekning!

Hmmm...*funderar*... Varför skall man bleka sig där?? Visst för porr artister som har en kamera upptryckt där jämt kan jag till viss del förstå...Men varför en vanlig människa skulle göra det kan jag inte förstå...

• Coccolina

Brazilian vax...mycket smärtsam vaxning för att fixa käns håret i en snygg frisyr och undvika hår ner mot anus så man kan se snygg ut i små brasilianska bikinis stil mini string (om jag har förstått rätt)

• Coccolina

Vill påpeka att mitt inlägg inte var ett påhopp!!!Jag udrade bara helt stilla och sen att någon annan använde det för att göra ett påhopp tycker jag är lågt!
    TS jag bara undrade och vill defenetivt inte dömma eller skratta! I vissa affärer har jag sett färg för att färga könshåret i det konstigaste färger och jag är väl medveten om att det finns flera olika sätta att "fräscha och tuffa up" där nere... Inget ont i det... jag tänkte bara att det är nog smärtsamt och nte helt hälsosamt så därför undrade jag bara varför...Förstår att du vill överaska pojkvännen men det kanske finns andra sätt? Annars sök på Googel.... tror inte du får hjälp här...

Svar på tråden Analblekning!