Inlägg från: Megalomania |Visa alla inlägg
  • Megalomania

Analblekning!

jag har fått för mig att det ska ha med nån skönhetsvinkel att göra, att man inte ska se så brun ut där så att man slipper tänka på vad som faktiskt kommer ut den vägen... skulle tänka mig att det finns bättre saker att lägga pengar på men smaken är ju olika.

• Megalomania

räcker det inte att pudra lite när det ska till att visa upp sig?

• Megalomania
    Timati skrev 2007-02-08 15:02:57 följande:
    Nu har jag inte sett så många p-filmer men en sak som har slagit mig är att de är väldigt ljusa "där nere", kan det vara så att de har blekt sina nedre regioner?   Ja antagligen har de gjort det eller så är de rå mejkade där nere ...::: v30 ::::...
    Du menar att det på porrfilmsinspelningar skulle kunna finnas maskörer med specialinriktad kunskap på anal-makeup? Svindlande tanke!
  • Megalomania
    Mrs Smith skrev 2007-02-08 15:07:28 följande:
    Stackars TS...MegalomaniaEller hur! Vad jobbar du som..? -Anal-makeupartist.
    Ja det kanske blir poppis, snart kommer det skapas hela koncept för anal-vård, hela salonger med anus-frissor, sminköser och massörer. Kanske man skulle kasta sig hejdlöst in i branschen och tjäna storkovan?
  • Megalomania
    lieh skrev 2007-02-08 15:13:28 följande:
    Sen undrar jag en sak till. Under färgningen, är det viktigt att var helt avslappnad då? Annars kanske man spänner "rynket" där nere.Tänk sen när man slappnar av och "rynket" veklar ut sig. Då är man ju helt randig. Eller?
    även kallat "analslingor" i skönhetsvärden
  • Megalomania
    Santos v2 skrev 2007-02-08 15:18:34 följande:
    Jag har färgat min anal till skönt grön, det ser mer naturäkta ut..
    HAHAHA

"Analfärgning, nu i 5 nya moderiktiga nyanser"
Svar på tråden Analblekning!