Inlägg från: Endag |Visa alla inlägg
  • Endag
    Little June skrev 2007-02-08 15:19:29 följande:
    Suck...Orka garva sida upp och sida ner?Som småbrudar på högstadiet! *~* Ride It Like You Stole It *~*
    Eh, varför bli vuxen?
    Skönt att ha barnasinnet kvar, små barn roar sig lätt you know
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag

Men,
    ingen som vet hennes frågor då ..
    vad det kostar? Och vart man kan göra det?

Ja, vem vet en dag kanske det är så inne att man själv beställer tid

Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag

Jag trodde inte att det var sant, alltså att man kunde färga anus. Men nu för tiden tycks visst allt gå att göra. Är en konstig värld vi lever i.

Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag

Men asså ... är det sant det här, att man verkligen kan bleka sin anal?
    Vem tusan bryr sig om det? Knappast en pojkvän. Fråga vilken kille som helst, han skulle ju bara skratta!

Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag
    Stratto skrev 2007-02-08 18:36:21 följande:
    LillaLulla:Klart jag vet att skönhet kommer från insidan! Dethär med analblekning. Det är ju knappast första gången något har låtit helt absurt i folks öron, för att senare vara något som många gör. T.ex pumpa upp brösten, raka blixtar av könshåret, könsoperera sig, ansiktlyfting m.mSäger bara att analblekning kanske blir värsta innegrejjen som alla vill göra till slut. Vem vet...?
    Nja, det finns ju något som heter gränser
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag
    Sonya skrev 2007-02-08 18:41:41 följande:
    oj! Nu läser jag lite i tråden och förstår det som om det verkligen GÅR att bleka anus? ( jag måste vara hopplöst ute, för jag hade ingen anilng!)
    Är du inte ensam om
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag
    LillaLulla skrev 2007-02-08 18:43:46 följande:
    Sonya - ja, det är värsta innegrejen ju! Själv ska jag på en konsert nu på lördag och tänkte bleka anuset litegranna tills dess, så alla kan se hur porrig jag är...
    Så du ska traska dit utan kläder på underkroppen? Oj, är ju kallt ute ju *burrrrr*
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag
    LillaLulla skrev 2007-02-08 18:47:17 följande:
    Endag - nja, det är ju förvisso -30 grader ute... Men jag kan kanske ställa mig på scenen efter att Lordi väl har uppträtt, rikta en strålkastare mot röven och visa alla hur vackert blekt mitt fina anus är!

Good Luck Girl.
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag
    Stratto skrev 2007-02-08 18:49:42 följande:
    LillaLulla:Tycker du gör lite väl mycket narr av TS nu jag...Men men... Inte min huvudvärk iofs
    Narr av TS?
    Tror mer det är själva grejjen hon narrar, men det finns det ju många som gör. Och det är väl inget fel i det? För som sagt, det hela låter ju liiiite för mkt för att vara sant
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag
    Stratto skrev 2007-02-08 18:57:08 följande:
    Endag:Okej så det är okej att göra narr av hennes inlägg bara för att så många andra gör det??Haha okej säger du det så. Riktigt bra filosofi måste jag säga."För mycket för att var sant?" Ett tips: Kolla upp och läs på innan du gör narr av något. Det är bara du själv som låter dum i slutändan
    Ok, om det bara är jag själv som låter dum i slutändan så bjuder jag på det
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag
    MartinStenskog skrev 2007-02-08 20:32:33 följande:
    Blev tipsad om en tråd i självaste skönhetsämnet!Och vad hittar jag? Guldgruvan! Det mest konstiga. Jag menar, vad är väl lite blekmedel i bajen mot att stoppa plast i tuttarna?Och vad hittar jag, om inte en moderator. Hej, Lola! Kul att vara oavlönad arbetskraft? Fast inte så länge till kanske. Jag undrar om du rakar benen. För i sådana fall tänkte jag att vi kanske kunde skratta lite åt fenomenet. Inte åt dig alltså, möjligen med dig, men framför allt åt fenomenet. Så berätta nu om du gör det så vi kan göra oss lite löjliga över det!
    Ja men, så kul att skratta åt fenomenet raka benen Flört 
    Gör ju var och varannan människa ju, är ju inte riktigt samma sak .
    Men smaken är ju som baken - antingen med eller utan blekt anal
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Endag
    Hej hej jag e jag skrev 2007-02-08 20:55:13 följande:
    MartinStenskog är du en stolt innehavare utav ett ljust anus?
    Aha.
    Vart gjorde du det?
    Vad kostade det?
    Du kanske har svaren, och så har du suttit och hållt tyst om det *ajabajja*
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
Svar på tråden Analblekning!