Analblekning!
Såg om det på TV. Man använder samma blekmedel som man bleker håret med, tycker det låter lite läskigt.
TS
Har du sökt runt på några skönhetssalonger, tex som gör brasilian?
Såg om det på TV. Man använder samma blekmedel som man bleker håret med, tycker det låter lite läskigt.
TS
Har du sökt runt på några skönhetssalonger, tex som gör brasilian?
Huden
Lola Jämtland
Moderator
Man står på alla 4a!
Ciccin3
Japp såg om detta på 3an.
Men men var så mycket ståhej om när brazilian wax kom till sverige och nu är det normalt....
Erica27 (Ts)
Jag vet inte hur länge du har varit här på FL men folk här har ett ganska stort behov av att känna sig bättre än andra.
Men om man kikar runt i dom anonyma trådarna kommer både det ena och andra fram
Men då kan man ju vara hemlig
Men om det bara är VANLIGA FL MORSOR här inne, vilka är då dessa "perversa" människor som skriver om onani med diverse saker och sexlekar mm Anonymt under Sex & Samlevnad?
Är det några andra personer och inte dom vanliga FL morsorna
stalis
Jo det svider och bränner en hel del.
Såg på tv om "filmstjärnor" och modeller i Indien som smörjde in hela kroppen med blekmedel på salong för att bli vita och vackra.
Knutkerstin
Om man tänker på alla trådar om analsex här på Fl så är det nog ganska många som tittar varandra där bak.
Aprilia
Vad är det som hör hemma här då?
Är det bara ok att fråga anonymt under sex...?
Om det bara vissa ämnen som hör hemma här på Fl blir vi tvungna att ta bort minst hälften av trådarna här inne om inte fler.
Jag är KLOK jag
Elis är min kärlek
Det är huden vi talar om.
Den kan nog vara sann ändå
Maja Gräddnos
Tycker inte att den komentaren vär sämre än många andra komentarer här inne.
Tänk om det tom ligger en del sanning i det
Maja Gräddnos
Nej men alla är olika eller?
Finns så många orsaker till att tracka ner på andra....
Maja Gräddnos
Nej, men det är inte bara du som har svarat i tråden, eller du kanske känner alla här inne på fl?
Vad jag vet så är ren avundsjuka den största orsaken till att vi kvinnor ger oss på varandra på olika sett.
Sweetolf
Jo men om man tänker på tex att binda fötter på småflickor mm så har skönhetsidealen varit ganska illa i flera 100år, vi kommer bara på nya "idiotiska" påfund.
Maja Gräddnos
Självklart är inte alla avundsjuka lika lite som alla har vettiga orsaker.
Men den kvinnliga avundsjukan finns i största grad och kan klä sig i många skepnader inte minst här på fl.
Att förlöjliga och anta att ts är porrskådis tycker inte jag är ok ur kvinnosyn.
Marvelous
Man vet aldrig vad som gömmer sig bakom stängda dörrar.
En titt på anonyma inlägg under sex &... kan få många porrfilmer att blekna i jämförelse.
Hej hej jag e jag
Varför måste man visa upp det?
Man kanske bara känner sig mer bekväm med sig själv.
Tex bara för att man har dina sexigaste underkläder på dig måste man inte visa det för någon, man kan bara känna sig fin ändå.
Hej hej jag e jag
Nu vet vi svaret
Finns så mycke sjuka saker vi människor ägnar oss åt och har gjort så jag blir inte förvånad över något.
Läste på aftonbladet.se för någon vecka sedan om en kvinna som dog efter att hon fått kokande olja insprutat i rumpan, skulle hjälpa mot celluliter.