Inlägg från: Kärnan |Visa alla inlägg
  • Kärnan

Analblekning!

haahhahaahah... herregud så sjukt!
  • Kärnan
    Little June skrev 2007-02-08 15:22:16 följande:
    Coccolina skrev 2007-02-08 15:16:28 följande: Hmmm...*funderar*... Varför skall man bleka sig där?? Visst för porr artister som har en kamera upptryckt där jämt kan jag till viss del förstå...Men varför en vanlig människa skulle göra det kan jag inte förstå... Men Erica27 kanske är porrskådis? Är du det Erica? Lägsta kommentaren härinne! Lola Jämtland skrev 2007-02-08 15:20:38 följande: Little June skrev 2007-02-08 15:19:29 följande: Suck...Orka garva sida upp och sida ner?Som småbrudar på högstadiet!*~* Ride It Like You Stole It *~* Ja men det är rätt skönt att ha barnasinnet kvar. O att våga visa det oxå. //2007-here I come!Och som moderator har du inget att invända?Tragiskt. *~* Ride It Like You Stole It *~*
    Vadå? Man får väl fråga?
  • Kärnan
    Nellee skrev 2007-02-08 15:28:36 följande:
    Tråden ligger inte i sandlådan. Ts ställde en fråga och blir hånad sida efter sida. Vet ni inte så svara inte då, eller ställ en fråga seriöst istället för att fråga om hon är porrskådis vilket är otroligt kränkande.
    Men ställer man en sån fråga på FAMILJELIV så kan man nog ta om nån okunnig inom dett område undrar...
    jag anser inte att jag har ett fattigt liv för att jag tycker det låter otroligt komiskt med analblekning... sorry TS.

Lycka till med analblekningen!
  • Kärnan
    Gripan skrev 2007-02-08 15:32:30 följande:
    Erica27: Du tycker liksom att kiss & bajshumorn är låg. Men jag vet inte vad du väntar dig när du ställer en sån fråga på FAMILJELIV!! Det verkar som det är mest "vanliga" mammor här inne. Vi funderar inte på vilken färg vårt rövhål har.  Vi funderar på om vi ska spricka hela vägen när vi föder & om vindruvsklasen ska hänga utanför. Och du snackar om färgen!?!? Du bara måste juh se det komiska!!! Lowas mamma 051109
  • Kärnan
    Knutkerstin skrev 2007-02-08 15:33:42 följande:
    Erica27: Jag tycker du är modig som står för vad du tycker, även om analblekning låter oerhört främmande i mina ögon.Ta inte åt dig av våra "elakheter". Du vet ju redan vad du vill, och vad du gillar, eller hur?Att det skulle bli reaktioner tror jag du var ganska beredd på.Även om jag kan förstå att det framstår som omoget, så ÄR det kul att skämta om ett så nytt och annorlunda fenomen. Du är väl uppriktigt sagt inte förvånad?Att fråga om du var porrskådis tycker jag däremot bara var taskigt.
    det är väl bättre att fråga än att bara spekulera... nu vet vi ju att TS inte är porrskådis utan bara en helt vanlig frigjord tjej. Och det är bara positivt tycker jag!
  • Kärnan

Lite OT
    Nån som såg på Stockholm Live igår? Där skämtade en snubbe om analblekning... det var askul

• Kärnan
    Papayya skrev 2007-02-08 16:03:41 följande:
    Ni är inte sanna.. Det kan ju vara så att hon har väldigt väldigt mörka pigment där och då förstår jag att man inte känner sig sådär jätteläcker och vill göra något åt det för att må bra.
    Färga håret, noppa ögonbrynen, sola solarium, förstora brösten, lyft stjärten, BLEK ditt anus, fixa lösnaglar, sminka dig ordentligt, ät inga kolhydrater och tro för guds skull inte att du duger som du är!
  • Kärnan
    Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande:
    nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn????
    Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål..
  • Kärnan
    Lillflickan skrev 2007-02-08 16:26:06 följande:
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande: Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål.. Exakt vad är skillnaden ? Utseende är väl överallt på kroppen eller ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
    Men snälla.... du menar väl inte att det är samma sak att t ex sminka sig som att bleka sitt anus???
  • Kärnan
    Lillflickan skrev 2007-02-08 16:31:46 följande:
    Kärnan skrev 2007-02-08 16:29:37 följande: Lillflickan skrev 2007-02-08 16:26:06 följande: Kärnan skrev 2007-02-08 16:25:10 följande: Mutski skrev 2007-02-08 16:18:55 följande: nej!!!! ärligt TS..bry dig inte om alla de som svarat dig jävligt trist och de som skrattar åt dig...Fattar inte vad som är problemet med denna frågan med tanke på alla andra frågor som ställs här på fl...Kan det vara så att det stack lite i ögonen på alla hemma mammor som inte bryr sig om hur de ser ut...och tycker de har sitt på det torra och har slutat att bry sig om sitt utseende bara för att de har man och barn???? Det är ju skillnad på att bry sig om sitt utseende och vilja bleka sitt rövhål.. Exakt vad är skillnaden ? Utseende är väl överallt på kroppen eller ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥Men snälla.... du menar väl inte att det är samma sak att t ex sminka sig som att bleka sitt anus??? Det är väl utseende också ? Eller.. Jo, jag tycker nog det. ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
    Javisst... men inte alls av samma grad. Jag menar.. vem ser ditt anus?
  • Kärnan
    Lola Jämtland skrev 2007-02-08 16:56:58 följande:
    Micke Geting skrev 2007-02-08 16:52:27 följande: Beklagligt dessutom att en moderator ägnar sig åt att delta i en tråd där allting spårar ur och hamnat fullständigt offtopic mot TS fråga. Fortfarande så är vi moderatorer vanliga medlemmar oxå. //2007-here I come!
    Vilket tålamod du har
  • Kärnan
    Hej hej jag e jag skrev 2007-02-08 17:46:35 följande:
    Erica27, favoriserar du Jenna för att hon har en ljusare kulör på sitt rövhål?Och nej, alla väljer inte vad dom vill jobba med, många blir tvingade till att syssla med porrfilm, eller har inget val för att få ihop pengar! Ni som sett senare bilder på Jenna vet att hon lider av anorexia eller ett grymt kokainberoende som fått henne pinnsmal...jag tycker inte att hon är vidare sexig någonstans! Nu ska jag gå och kika in min anal i spegeln, vem vet..den kanske är ljus ;)
    I så fall är du en lyckans ost!
  • Kärnan
    Hej hej jag e jag skrev 2007-02-08 17:52:17 följande:
    Maja Gräddnos i framtiden kommer vi innehavare utav mörka rövhål vara en minioritet !
    ... då kanske ni blir inkvoterade i nån styrelse.
Svar på tråden Analblekning!