Inlägg från: Marline |Visa alla inlägg
  • Marline

Analblekning!

Erica27: den här tråden blev nog inte alls som du tänkt. Jag personligen förstår inte alls det roliga. Det finns så mycket att förändra, olika ingrepp osv så analblekning känns inte alls som det roligaste jag hört på länge utan helt normalt i dagens samhälle. Det känns som att skratta åt att folk piercar sig "där nere" eller rakar sig. Hur som helst så måste det ju finnas olika kliniker som gör det. Kanske även på de ställen där de utför brasilian vax (eller hur det stavas). Hoppas du hittar svaren på dina frågor!

• Marline

Håller med little June! Kan inte alla ni som tycker detta är så fantastiskt roligt börja en ny tråd och fortsätta skratta åt det där så att TS kan få seriösa svar då det förmodligen var det som hon ville ha?

• Marline

Vad menar du med "vanliga" mammor? Vad är "vanligt"? Alla är nog ganska olika, eller tror du inte det?

• Marline

Marvelous (med flera): Uppenbarligen är detta inget skämt då TS sagt själv att hon ställde en seriös fråga. Sen om man tycker att det verkar kul för att man själv är helt främmande för det så finns det ingen anledning att skämta om det i den här tråden då Ts som sagt sökt efter seriösa svar. Skämta om det kan man väl göra men som jag skrev tidigare så kan man väl skapa en ny tråd där man kan skämta hur mycket man vill om det. Det många av oss menar är bara att man ska ha respekt för Ts och svara på hennes frågor eller inte svara alls (undra kan man ju givetvis göra, men att hålla det på en seriös nivå.)

• Marline

Marvelous: Min man har inte kommenterat färgen och skulle säkert inte märka om jag gjort en blekning. Men det finns säkert killar som gör det. Sen är det nog i många fall för sin egen skull man gör det. Kanske för att känna sig fräshare och finare.

• Marline

Elis är min kärlek: man kan bleka huden där bak. Håret rakar man nog bort.

• Marline

Lola: fast vad jag tror många menar är att du som moderator ska föregå med gott exempel och "visa" vad som är ok och inte.

• Marline

Endag skrev: Men asså ... är det sant det här, att man verkligen kan bleka sin anal?
    Vem tusan bryr sig om det? Knappast en pojkvän. Fråga vilken kille som helst, han skulle ju bara skratta!

Jag kan säga dig att jag vet många killar som gillar det. Många skulle nog tycka det var skrattretande av er att sitta och håna en sådan sak. Jag personligen tycker att det är skitlöjligt att hålla på och tramsa om ämnet. Det finns så mycket man kan göra med kroppen idag men analblekning var tydligen det värsta ni hört! Jag har då hört betydligt värre saker.

• Marline

Jag tycker du har rätt stratozia. Töntigt av dessa människor att narra detta så mycket. Typiskt att okunskap ska leda till nåt sånt här.

• Marline

Ja det verkar vara det mest extrema som dessa människor hört, med tanke på reaktionerna. Jag fattar inte att det kan vara så otroligt lustigt med analblekning. Det är väl typ samma sak som att raka sig helt och hållet, bleka håret på armarna eller använda botox. Inget konstigare än allt annat som man göra idag.

• Marline

Ja, jag antar det. Jag kan bara inte förstå att man väljer att håna dessa saker istället för att bara konstatera att man inte själv vill göra nåt sånt.

• Marline

Man kanske gör det för sin egen skull för att känna sig fräschare. Rakar du benen för andras skull eller för att du ska känna dig fräsh?

• Marline

Ostkustens pärla: Jag tror nog att det är VÄLDIGT många som visat sitt "stjärthål" för sin partner. Det är ju ganska lätt hänt då man har sex. Och vissa kanske vill "fokusera på färgen på sitt stjärthål". Det är väl inget konstigt med det. Alla är vi olika!

• Marline

Sunshine78: Det är mycket möjligt att du har rätt. Det är nog många som har män som tycker blekt och rakat anus men inte skulle våga säga det till sin partner som är så främmande för han/hon. Om partnern skulle fråga en fråga då man visste vilket svar han/hon ville ha skulle nog många också svara det han/hon ville höra. Tyvärr.

Svar på tråden Analblekning!