Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

Analblekning!

Men seriöst?

Jag trodde detta med analblekning var ett skämt

Jag måste vara hur korkad som helst. Folk gör alltså detta? Salonger erbjuder alltså detta?

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Beckah82
    camillimill skrev 2007-02-09 01:08:41 följande:
    seham o mamsie o alla ni andra som kommer med vansinniga uttalanden.!!!Hallå, Vakna!!!!Skitsamma om ni anser er roade av tråden. Någon använde faktiskt detta forum för att ställa en privat fråga; för att få råd, tips från likasinnade. Det hade ALDRIG accepterats att jag rusade in i tex en änglatråd eller liknande av känslig variant och garvat åt deras förtvivlan, frågan eller uppgivenhet.Roat mig på deras bekostnad, bara för att jag tex råkade tycka att det va roligt att deras barn blev cp-skadad vid förlossningen."Dom ser ju så roliga ut! Ha Ha Ha. Kan vi inte alla leka sandlåda här inne i denna tråd och riktigt göra narr av mamman som skrev tråden från första början. Riktigt få henne att känna sig dum för att hon blottade sig"NÄ FY F*N, säger jag bara.Vissa kan bara inte vara på riktigt.Respekt. Det fattas er! Beklämmande. Och ni ska vara mammor och goda förebilder för eventuella barn. Huuu..
    PÅ riktigt?!!

Jämför du PÅ RIKTIGT analblekning med änglabarn och handikappade små barn???!!!
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
Svar på tråden Analblekning!