Inlägg från: Splach |Visa alla inlägg
  • Splach

Analblekning!

många porrisar analbleker själv, med vanligt blekmedel för hår..
    l

• Splach

jag skulle kunna tänka mej o bleka anus, om det vore så att min sambo såg det, nu har vi sex med släkt lampa, så han lär inte märka skillnaden

• Splach

Vad är den stora skillnaden mellan att vilja bleka sitt anus, mot att bleka hela underlivet?
    Eller tajta åt läpparna, eller förminska hålet...

Fler än vad ni tror bleker anus, och det är inte så ovanligt med det..

• Splach

Om denna fråga hade stälts så att folk kunde vara anonyma, är jag säker på att du hade fått flera svar!..

Att vilja bleka anus, är det ganska många som vill och gör, synd bara att det är sådan dagis "klass" här inne, många verkar vilja driva med TS istället för att ta hon på allvar

• Splach
    Plupp01 skrev 2007-02-08 17:56:05 följande:
    Alltsä ett skönhetsideal...?
    tror Ts med tog hon som exempel, för att visa att det faktiskt finns dom som bleker anus, och hur ett blekt anus kan se ut..
  • Splach
    Marvelous skrev 2007-02-08 17:54:11 följande:
    Splach skrev 2007-02-08 17:51:42 följande: Om denna fråga hade stälts så att folk kunde vara anonyma, är jag säker på att du hade fått flera svar!..Att vilja bleka anus, är det ganska många som vill och gör, synd bara att det är sådan dagis "klass" här inne, många verkar vilja driva med TS istället för att ta hon på allvar Jo säkert väldigt många som kollar sitt anus i spegeln och tänker OJ vilket mörkt anus jag har och sen kletar in sig i blekmedel.
    ja det finns det säkert.. Varför inte?
Svar på tråden Analblekning!