Inlägg från: Marvelous |Visa alla inlägg
  • Marvelous

Analblekning!

Men alltså... seriöst nu! Snälla svara, brukar era män/pojkvänner kommentera FÄRGEN runt anus?! Frågade min sambo... han sa att han inte kunde ens svara på vilken färg jag har runt anus.... om jag hade gjort en anusblekning skulle han nog inte ens lägga märket till det.

• Marvelous

Nä nu måste jag ta en titt på mitt anus... har ingen aning om jag är mörk eller ljus eller vad som e normalt. Ska bli intressant... spegel och ficklampa?

• Marvelous
    Namnam skrev 2007-02-08 17:18:29 följande:
    Maja Gräddnos Självklart är inte alla avundsjuka lika lite som alla har vettiga orsaker.Men den kvinnliga avundsjukan finns i största grad och kan klä sig i många skepnader inte minst här på fl.Att förlöjliga och anta att ts är porrskådis tycker inte jag är ok ur kvinnosyn.
    hmm är det inte porrskådisar som gör det (för det mesta) ? För att dom har en kamera där eller nått
  • Marvelous
    Erica27 skrev 2007-02-08 17:30:02 följande:
    En sak till måste jag också reda ut."Vem tittar där?" undrar många.Blir ni aldrig smekte i er anal av er partner? Aldrig slickade där? Aldrig "tagna" där?Då har ni gått miste om mycket njutning, är allt jag kan säga.
    Slickad i analen, nej tack klarar mig med toapaper. Men tagen där jo men tror inte det blir skönare med blekt analhål
  • Marvelous
    Hej hej jag e jag skrev 2007-02-08 17:35:53 följande:
    Jenna Jameson, är det din idol? Kollar man in hennes tidigare filmer så ser man tydligt att hennes fisring är av en mörkare kulör, teknologin har gått frammåt! Nu besitter Jenna en blekt fisring, hon måste vara världens lyckligaste rövhålsinnehavare!Jenna sysslar dock inte med analporr vilket är lite tråkigt...
    HAHAHA du är bäst... jag skrattar så jag gråter
    Puss i ljumsken!
  • Marvelous

Men hennes fisring är en förebild  ;) ?

• Marvelous
    Splach skrev 2007-02-08 17:51:42 följande:
    Om denna fråga hade stälts så att folk kunde vara anonyma, är jag säker på att du hade fått flera svar!..Att vilja bleka anus, är det ganska många som vill och gör, synd bara att det är sådan dagis "klass" här inne, många verkar vilja driva med TS istället för att ta hon på allvar
    Jo säkert väldigt många som kollar sitt anus i spegeln och tänker OJ vilket mörkt anus jag har och sen kletar in sig i blekmedel.
  • Marvelous

Jag tror dom flesta här har sett porrfilm nån gång och ja vi vet att dom bleker anus där

• Marvelous
    Splach skrev 2007-02-08 18:01:12 följande:
    Marvelous skrev 2007-02-08 17:54:11 följande: Splach skrev 2007-02-08 17:51:42 följande: Om denna fråga hade stälts så att folk kunde vara anonyma, är jag säker på att du hade fått flera svar!..Att vilja bleka anus, är det ganska många som vill och gör, synd bara att det är sådan dagis "klass" här inne, många verkar vilja driva med TS istället för att ta hon på allvar Jo säkert väldigt många som kollar sitt anus i spegeln och tänker OJ vilket mörkt anus jag har och sen kletar in sig i blekmedel. ja det finns det säkert.. Varför inte?
    Jag sa ju det, det är säkert extremt vanligt
Svar på tråden Analblekning!