Inlägg från: LillaLulla |Visa alla inlägg
  • LillaLulla

Analblekning!

Hmm, jag är säkert en av tusen andra som frågar och inte orkar leta svar längre bak i tråden, men VARFÖR? Vem skulle vilja titta i ditt arsle?

• LillaLulla

stratozia - jag skrattar ofta!

Det är synd om dig ifall du tror att allt handlar om att vara fin för en annan person. Det finns annat i livet, och med en riktig klyscha: Skönhet kommer från insidan.

• LillaLulla

stratozia - kalla mig gammalmodig, men det enda jag kan tänka mig är att blondera håret. Det gör jag trots att maken hellre skulle se att jag färgade mitt hår helsvart, jag gör det för att JAG tycker att blont är snyggt!

Jag rakar faktiskt inte könshåret heller. Gjorde det förut, men det kliade något förbannat och slutade.

• LillaLulla

Sonya - ja, det är värsta innegrejen ju! Själv ska jag på en konsert nu på lördag och tänkte bleka anuset litegranna tills dess, så alla kan se hur porrig jag är...

• LillaLulla

stratozia - jag har inte nämt ett ord om TS. Det enda jag hånar är själva fenomenet analblekning. Det får man väl? Anmäl mig annars, vill ju inte att någon ska bli sårad!

• LillaLulla

Ha, dagens visdomsord:

Det enda man kan göra är att se brunögat i vitögat och konstatera att vi lever i en knasig värld!

• LillaLulla

stratozia - men ingen har väl tvingat dig att läsa våra inlägg? Det står var och en fritt att lämna en tråd ifall ögonen börjar blöda!

• LillaLulla

Dodisens mamma - slingor...?

Men för att göra stratozia nöjd och övergå till allvaret: Är inte analen ett ganska känsligt område med massor av nyttiga och nödvändiga bakterier? Det sunda förnuftet säger ju att det kan inte vara hälsosamt. TS, vet du ifall det finns några allvarligare risker med detta?

• LillaLulla

stratozia - bli inte så upprörd så att du inte klarar av att läsa mina inlägg rätt nu, lilla vän. Jag skrev att jag skulle göra dig nöjd och återgå till allvaret.

• LillaLulla

Marlene - som jag skrev innan: Jag skrattar gott åt botoxpumpade ansikten och annat som folk gör bara för att andra ska tycka att de är fina också.

• LillaLulla

ProudWoman - hmm, jag känner ingen som brukar titta sig i arslet titt som tätt. Men jag kan ju ha fel, kanske folk bleker analen för att det är skönt eller nåt...

• LillaLulla

ProudWoman - ingenstans har jag skrattat åt eller hånat TS. Det jag hånar är själva fenomenet analblekning - tänk vad smart av analblekningsuppfinnarna att tuta i kvinnor att det är fult att ha en brun anal! Det tåls att hånas. Men ifall jag i något inlägg inte har skiljt på sak och person så är du så välkommen att anmäla. Bara att trycka på lilla handen till höger i inlägget.

• LillaLulla

Erica - som jag skrev innan, ifall du känner att någon har hoppat på din person eller kallat dig dum eller dylikt så är det faktiskt fritt fram att anmäla!

Du gör vad du vill med ditt arsle. Själv skulle jag nog tänka både en och två gånger. Jag frågade innan men du har kanske inte sett frågan: Vilka följder kan en analblekning få?

• LillaLulla

Erica27 - försökte googla, hittade inga svar. Åtminstone inte på svenska... Ja, lycka till hur du nu än väljer att göra. Och hur knasigt det än låter med analblekning.

Svar på tråden Analblekning!