Analblekning!
fan va kul det skulle vara att spara denna tråd i, låt oss säga 10 år och sedan läsa den igen.
Kanske ligger man dubbelvikt på golvet o håller på skrattar ihjäl sig när man läser om alla som tyckte det var KONSTIGT med analblekning
fan va kul det skulle vara att spara denna tråd i, låt oss säga 10 år och sedan läsa den igen.
Kanske ligger man dubbelvikt på golvet o håller på skrattar ihjäl sig när man läser om alla som tyckte det var KONSTIGT med analblekning
LillaLulla:
Oj då skulle nog folk ha skrattat ihjäl sej redan. För längesen.
Eftersom typ ALLT i dessa dagar handlar om att vara fin för andra
LillaLulla:
Klart jag vet att skönhet kommer från insidan!
Dethär med analblekning. Det är ju knappast första gången något har låtit helt absurt i folks öron, för att senare vara något som många gör. T.ex pumpa upp brösten, raka blixtar av könshåret, könsoperera sig, ansiktlyfting m.m
Säger bara att analblekning kanske blir värsta innegrejjen som alla vill göra till slut. Vem vet...?
Endag:
Har jävligt svårt att tro att jag skulle göra en analblekning.
Men jag säger bara: You never know
LillaLulla:
Tycker du gör lite väl mycket narr av TS nu jag...
Men men... Inte min huvudvärk iofs
LillaLulla:
Tycker du gör narr av hennes inlägg och hennes SERIÖSA fråga
Men fortsätt du. Om du tycker att det är okej
Endag:
Okej så det är okej att göra narr av hennes inlägg bara för att så många andra gör det??
Haha okej säger du det så. Riktigt bra filosofi måste jag säga.
"För mycket för att var sant?" Ett tips: Kolla upp och läs på innan du gör narr av något. Det är bara du själv som låter dum i slutändan
LillaLulla:
"men ingen har väl tvingat dig att läsa våra inlägg?"
Oj.. Vilken orginell fras
Har inte jag rätt att debattera/diskutera som alla andra?
LillaLulla:
Ska JAG gå över till allvaret? Ska JAG?
Men nu får du väl ta igen dig!
Vem av oss har setat här o skämtat om TS inlägg? Inte är det då jag iallafall
Ah ursäkta jag läste fel.
Men upprörd? I don´t think so, lilla vän...
Marline:
Ja med tanke på att hälften av dom som inte verkar veta vad analblekning innebär eller om det överhuvudtaget existerar något så himla tokigt som analblekning
Marline:
Nej precis. Men det har förmågan att bli en kedjereaktion när det gäller sånnahär inlägg.
Om en säger något ironiskt så kommer den ena efter den tredje och oxå måste säga något som folk kan sitta och skratta åt.
Det ena inlägget måste vara värre än den andra. Hela tiden.
Och den som fått flest:
"HAHA jag döööör av skratt" och
"Jag ligger dubbelvikt på golvet av skratt"
Vinner hela skiten
typ...
LillaLulla:
Varför säger du att det baaara är att anmääla om man ifrågasätter vad du skriver??
Jösses..
frappant:
eeexakt
Erica27:
Håller med föregående talare; Stå på dig!