Analblekning!
Haha årets jävla skräll...
"och vill överraska min man med en blekning"
Jag tror knappast att din man bryr sig om ditt rövhål är av en mörkare kulör...
Haha årets jävla skräll...
"och vill överraska min man med en blekning"
Jag tror knappast att din man bryr sig om ditt rövhål är av en mörkare kulör...
Hur kan ett anus vara "sexigt" ? Jag tror att allas fisringar är av en mörkare kulör, men åk till Bauhaus och köp lite klorin, det funkar nog grymt bra!
Jag ägnar mig förresten mycket åt onani, och jag skulle vilja bleka mitt ollon...nån som har erfarenhet av detta? Vill känna mig snyggare och sexigare genom ett blekt ollon...
Gå med mig i kampen om att bevara sitt bruna, normala anus!!!!!!!
Maja Gräddnos ja, precis! Analsex ska ju vara lite "dirty" ...ett svart anus, och b*js på snoppen! Jävlar jag går igång redan nu *ironi*
Nej men ärligt talat, blek det med klorin!
En blekt fisring måste ju vara varje killes dröm att få som "överraskning" av sin flickvän!
Jag tycker att vi låser den här tråden nu, dels för att jag har fått för lite uppmärksamhet för mina sarkastiska inlägg och för att den har spårat ut!
Vill TS bleka sitt anus så säger jag bara lycka till! ;)
Namnam TS skrev att hon visade upp sin anal för andra...
Känner man sig bekvämare med ett blekt anushål så fine! Tycker bara det är stört, tycker du det vore normalt om jag hade velat bleka mitt ollon?
Erica27 kan du inte berätta för oss hur din bild av ett "vackert" rövhål ser ut?
Jenna Jameson, är det din idol? Kollar man in hennes tidigare filmer så ser man tydligt att hennes fisring är av en mörkare kulör, teknologin har gått frammåt! Nu besitter Jenna en blekt fisring, hon måste vara världens lyckligaste rövhålsinnehavare!
Jenna sysslar dock inte med analporr vilket är lite tråkigt...
Marvelous haha jag vågar inte skriva mer nu, blir nog bannad snart!
Jag tycker att alla rövhålsrasister måste vakna upp och inse att färgen på sin fisring inte gör en mindre värd...
Erica27, favoriserar du Jenna för att hon har en ljusare kulör på sitt rövhål?
Och nej, alla väljer inte vad dom vill jobba med, många blir tvingade till att syssla med porrfilm, eller har inget val för att få ihop pengar!
Ni som sett senare bilder på Jenna vet att hon lider av anorexia eller ett grymt kokainberoende som fått henne pinnsmal...jag tycker inte att hon är vidare sexig någonstans!
Nu ska jag gå och kika in min anal i spegeln, vem vet..den kanske är ljus ;)
Det var den inte :(
Maja Gräddnos i framtiden kommer vi innehavare utav mörka rövhål vara en minioritet !
Cluedo man bleker sin fisring, alltså inte håret utan huden!
Du bleker de "mörka" partiet som omringar ditt anushål!
Köp klorin på Bauhaus istället extrapris nu 2 för 1; "Blek två rövar till priset av en!"
Jag spanade in mitt arselhål idag och detta är inte något jag vill rekommendera till folk...
Jag har gått in i en depression nu när jag till min fasa upptäckte hur mörk nyans på fisringen jag hade!
Sen kom jag på att en frisering där bak skulle sitta fint, vågar man sig på pottfrilla, page eller varför inte snagga sig? Nån som har några tips?
Endag du är ett geni! Så kan man stå och ladda röven med en ficklampa innan, jävlar vad coolt det hade varit med ett självlysande anus...
camillimill vaddå stenad? Om 10 år lär jag bli typ lasrad med nån cool rymdpistol...
Stening är sååååååå 1900-tal!
Jag måste tyvärr ta på mig en del av den negativ kritik som skrivs mot vissa användare här!
Jag ber om ursäkt om jag verkat elak, blev bara så ledsen och frustrerad...känner mig kränkt, jag har ju ett mörkt anus liksom :/