Inlägg från: camillimill |Visa alla inlägg
  • camillimill

Analblekning!

Hörrni flickor små.
    Blekning av röven är inget jag är speciellt insatt i, eller ens intresserad av. Av förståliga skäl, kan tänkas.

Dock räcker det med att ni sätter på första bästa porrfilm tillverkad efter år 2000 och ni kommer med största sannorlikhet att finna att större delen av de kvinnliga stjärnorna blekt huden kring anus (fy FAN vilket knepigt ord... )

Var tror ni hysterin kring brösten började, om inte där, i porrträsket? Ett ideal föds alltid någonstans, och när ni är 80 år och sitter på hemmet, kommer ni att med darrande stämma konstatera vilket förfall vi lever i, och att "dagens ungdom" sysselsätter sig med diverse skumma grejer.

Ni kommer att säga att "på min tid, då va det minsann ingen vanlig svensson som färgade rövhålet! Näheni!"

Era barnbarn kommer att kontra med att "men mormor!! På er tid (stenåldern) så hade ju folk inte ens silikon!! Hallå! Du förstår dig bara inte på det där med rövhålsfärgning, du lever i en helt annan tid.. "

• camillimill

"hejhej här är jag"

hmm. Vänta du bara..
    Släng ur dig samma kommentar om tio år och du blir stenad..

• camillimill

åhh vilka trångsinta människor..
    Varför hoppa på någon med svinlång moralpinne som bara efterlyste ett tips?

• camillimill

Tro och Hopp:
    Väldigt fint skrivet!
    Kan inte du börja som skribent för Cafe och Slits? Jag är nämligen inte fullt så säker på att dom tycker dom du..

• camillimill

hej hej jag är jag:
    Precis vad jag ville påvisa.
    Utveckling, flicka lilla!

• camillimill

erica27.
    Remember me?
    Bravo fröken! Stå på dig.
    Själv är jag på gång att trycka in silikon i brösten, och ser ingen större skillnad.

• camillimill

Luddvar:

Men vad är problemet?
    Varför hoppa på någon som är så pass modig att hon "vågar" ställa en fråga som denna utan att vara anonym?

Tänk vad folk skulle säga om dig om dom visste alla konstiga frågor du ställt här?
    Typ:
    "jag rakar mig inte under armarna eftersom jag ska gifta mig till sommaren och så gärna skulle vilja överaska min man med inbaka flätor i armhålan. Är jag normal?"

• camillimill

seham o mamsie o alla ni andra som kommer med vansinniga uttalanden.

!!!
    Hallå, Vakna!
    !!!

Skitsamma om ni anser er roade av tråden. Någon använde faktiskt detta forum för att ställa en privat fråga; för att få råd, tips från likasinnade. Det hade ALDRIG accepterats att jag rusade in i tex en änglatråd eller liknande av känslig variant och garvat åt deras förtvivlan, frågan eller uppgivenhet.

Roat mig på deras bekostnad, bara för att jag tex råkade tycka att det va roligt att deras barn blev cp-skadad vid förlossningen.

"Dom ser ju så roliga ut! Ha Ha Ha. Kan vi inte alla leka sandlåda här inne i denna tråd och riktigt göra narr av mamman som skrev tråden från första början. Riktigt få henne att känna sig dum för att hon blottade sig"

NÄ FY F*N, säger jag bara.

Vissa kan bara inte vara på riktigt.
    Respekt. Det fattas er! Beklämmande. Och ni ska vara mammor och goda förebilder för eventuella barn. Huuu..

Svar på tråden Analblekning!