Inlägg från: Banana82 |Visa alla inlägg
  • Banana82

Analblekning!

LillaLulla skrev 2007-02-08 19:36:54 följande:
    Marlene - som jag skrev innan: Jag skrattar gott åt botoxpumpade ansikten och annat som folk gör bara för att andra ska tycka att de är fina också.
    för att andra, du tror inte man fixar sig för att man själv vill tycka man ser bra ut
    I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Banana82
    LillaLulla skrev 2007-02-08 19:39:27 följande:
    ProudWoman - hmm, jag känner ingen som brukar titta sig i arslet titt som tätt. Men jag kan ju ha fel, kanske folk bleker analen för att det är skönt eller nåt...
    men nu skrev du om "botoxpumpade ansikten och annat som folk gör bara för att andra ska tycka att de är fina också". Och om man nu vill bleka analen är det väl upp till den personen, utan att hon ska dömmas för det eller bli skrattad åt
    I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Banana82
    Erica27 skrev 2007-02-08 21:28:22 följande:
    Det är ju helt sjukt vad en liten FRÅGA kan ställa till med. Jag undrade, frågade - och fick läsa de mest groteska sakerna. Som att jag skulle göra det för att min pojkvän vill det. Han vet inte ens om att jag går i de här tankarna. Jag vet inte vilken hans reaktion blir, men jag hoppas att han kommer att tycka om det - precis som han brukar vara nöjd när jag varit hos frisören eller när jag har köpt nya, sexiga underkläder. Jag vill dela ut ett kollektivt TACK till er som...ja, ni känner nog på er själva vilka ni är...ni som inte är TRÅNGSYNTA, FÖRDÖMANDE eller ELAKT RALJANTA.En del av er andra skulle jag villja be dra åt helvete, men jag är alldeles för väluppfostrad för att göra det.
    stå på dig, och som grynet säger, ta ingen skit, du är en tuff tjej
Svar på tråden Analblekning!