Inlägg från: Agni |Visa alla inlägg
  • Agni

Analblekning!

Hahahahahahahahahahahahahahaha
    Herregud...jag är en sån där som känner mig fräschare när jag e rakad..vilket jag alltid är..men måste man börja bleka skitan nu oxå...jisses som att jobbet med hyvel inte var nog

Jadu TS...hade aldrig hört om det förut...men lycka till..och hoppas gubben blir nöjd

Lovas mamma
  • Agni
    Anin4456 skrev 2007-02-08 22:25:47 följande:
    Hmmm..... analblekning..... Jag har inte läst igenom hela tråden, men det kan ju vara rätt smart om det finns om man nu känner för att göra det.... Det är ju inget som man kan bleka med hjälp av solen iaf.... Usel på många sätt, men ändå bäst
    Kan man inte prova med tandpetare mellan skinkorna då mär man solar på mage 
    Lovas mamma
  • Agni

Ja ja men håret bleks ju alle fall hhahahahahaha

Lovas mamma
  • Agni

Fast du ALM..jag tror man blir röd..inte brun...om man inte solat där tidigare förstås . V

Lovas mamma
  • Agni

Emmies..jag har inget att jämföra med för jag e inte vig nog att se mig själv i pruppen Ja ja det var bara ett dumt skämt...Generad

Lovas mamma
  • Agni

Jag ser bara till halva mutt hålet ...böjer, böjer, böjer...DET GÅR INTE Ser du in i pruppen Anin????

Lovas mamma
  • Agni

Jag har ingen..ska nog gå och väcka sambon och be han granska...springer till den andra tråden

Lovas mamma
Svar på tråden Analblekning!