Inlägg från: orzia1 |Visa alla inlägg
  • orzia1

Analblekning!

tycker du är supermodig ts som vågar skriva som icke anonymt o inte lägga tråden i känsliga rummet

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • orzia1

instämmer Namnam

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • orzia1

varför startar ingen en ny tråd där ni kan disskutera analblekningens vara eller icke vara?

• orzia1

TS

Det finns ställe i Köpenhamn som man kan göra detta på.

• orzia1
    Lillflickan skrev 2007-02-08 21:57:50 följande:
    Jag måste säga att jag blir förvånad att folk fortsätter skämta massa om det, trots att TS förtydligat att det inte var det hon ville. Det gnälls här och där om vad man ska/får/bör skriva i trådar men det här tar f*n priset.En fråga ställs, sen om folk tycker det är konstigt eller roligt. Skämta måste ni väl inte göra här ändå. TS väljer väl själv vad hon tycker är fint eller inte ?? Tänk om folk skulle springa in i alla modetrådar och skämta och stojja.Skulle ni tycka det var okej om ni ställde en fråga och folk beter sig som en del av er faktiskt gjort ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
    jättebra skrivit
  • orzia1
    Lillflickan skrev 2007-02-08 22:36:41 följande:
    En fråga: Ni som fortfarande skämtar, tycker ni att ni är rebelliska ? Roliga ? Eller har ni bara inte fattat att denna tråden INTE ligger i sandlådan ? ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
    Undrar detsamma
  • orzia1

det jag tycker är konstigt är att ingen moderator reagerar på vissa inlägg här inne

• orzia1

Jag har anmält en massa men bara en blev godkännd o "tillsagd" men inläggets plockades inte bort ,det är det jag är mest upprörd över Skrikandes

• orzia1

för TS så kanske hon lider psykiskt av detta, eller så finns här kanske folk här inne som lider av det, kanske har en sjukdom som gör att deras anal är jättemörk? och mår jättedåligt av detta då är det inte så särskilt "kul" att de flesta gör narr och skämtar om det....

ibland får man tänka lite längre än vad näsan räcker

Svar på tråden Analblekning!