Inlägg från: MartinStenskog |Visa alla inlägg
  • MartinStenskog

Analblekning!

Blev tipsad om en tråd i självaste skönhetsämnet!

Och vad hittar jag? Guldgruvan! Det mest konstiga. Jag menar, vad är väl lite blekmedel i bajen mot att stoppa plast i tuttarna?

Och vad hittar jag, om inte en moderator. Hej, Lola! Kul att vara oavlönad arbetskraft? Fast inte så länge till kanske. Jag undrar om du rakar benen. För i sådana fall tänkte jag att vi kanske kunde skratta lite åt fenomenet. Inte åt dig alltså, möjligen med dig, men framför allt åt fenomenet. Så berätta nu om du gör det så vi kan göra oss lite löjliga över det!

• MartinStenskog

Nu verkar hon ju klara sig rätt bra själv. Fast analblekning? Nåja, nu går folk omkring med en massa metallskrot i ansiktet, så varför inte. Andra skär sig på armarna. Rätt spexit det också tycker jag, jag menar vad gör inte en del för lite uppmärksamhet?

Fast visst, skratta med ni. Eller som någon sa, att det är lätt att hänga på. I drevet kan man kanske tillägga. Ja, knuffa lite du också på tjocka Emma, det är ju inte illa ment och andra gör det. Sånt har ett namn, och det kanske de flesa av er känner till, möjligen till och med moderatorer. Och nästa gång kanske det inte är Erica som skriver.

• MartinStenskog

Hej Emma!

Visst är du tjock! Är det inte rätt kul när byxorna inte riktigt passar utan det blir liksom veck på baksidan av låren?

• MartinStenskog

Jag finner själva forumet ganska intressant, och som jag noterade förut är det en moderator själv bland de som startade mobbingdrevet. Så det är ju bara att dra slutsatserna.

• MartinStenskog

Jag finner själva forumet ganska intressant, och som jag noterade förut är det en moderator själv bland de som startade mobbingdrevet. Så det är ju bara att dra slutsatserna.

• MartinStenskog

ALM:

Så om jag går in någonstans och gör narr av mig själv hur himla larvigt det skulle vara om jag hade CP-barn är det helt ok?

Eller ful mobiltelefon?

Glasögon?

Fet?

Hårig anal?

Svar på tråden Analblekning!