Analblekning!
men hallååååå, man blir faktiskt ännu mer brun i brunögat om man ska sola det ju. Döööh
men hallååååå, man blir faktiskt ännu mer brun i brunögat om man ska sola det ju. Döööh
Hmmm, nää Mamsie
Det blir nog som Agni säger, jag kommer bränna mig rejält i stället, röd som en kräfta. Fast det är ju klart, bra signalljus om man vill hitta rätt. Fast inget för mig då, det hålet är endast uthål på mig. Jag skippar solningen och fortsätter som vanligt...fiser och är glad
Får kanske förtydliga mig då. Jag gör inte narr av ts utan mig själv om jag skulle göra en, så det är inte ts, hon har fritt fram att göra som hon vill, utan det var ordet analblekning och mig själv som jag gjorde narr av.
MartinStenskog- finner du inte att det är ganska stor skillnad på handikapp och skönhetssaker? Fan klart att jag inte skulle skämta om cp-barn, va fan tror du om mig.
orzia 1- jo det kanske hon gör men jag har fortfarande inte gjort narr av henne utan mig själv och det är fortfarande en skönhetssak som verkligen inte bör dras liknelser med personliga handikapp, smaklöst.
Om man tex ska jämföra analblekning med något så kan man ta rakning. Om jag skriver en ts att jag tycker det är jobbigt att behöva raka sig hela tiden och vill ha bra tips för mer effektivitet så får jag ta att andra kanske tycker det är tramsigt och inget stort problem. Jag kan isf sålla inläggen och läsa de jag finner seriösa. För oseriösa svar kommer alltid i såna trådar. Men om någon skulle börja dra liknelser med handikappade barn hade jag fått spunk.
Ostkustens pärla- tack!