Inlägg från: Mamsie |Visa alla inlägg
  • Mamsie

Analblekning!

*asg*  Kära nån vilka kommentarer!

Men helt seriöst nu - det finns ju en marknad för analblekning - alltså måste det finnas folk som vill bleka rövhålet. Eller?
    Målgruppen för den sortens verksamhet måste väl vara de som tycker om analsex. Tror jag... Eller vad skulle man annars snofsa till skitringen för?
    Alltså... eeh...  rövsex är inte riktigt min grej så  - jag vet faktiskt inte vad det kostar etc..
    Ja, jisses... Hur mycket betalar folk för sånt?

Som snö skrev 2007-02-08 16:01:45 följande:
    " Efter en läcker trerätters middag och en flaska gott vin så drar man av sig brallorna, särar på skinkorna och säger "surprise"!"Jäkligt trist då om komentaren blir:Nu när du blekt analen syns det ännu tydligare gur dåligt torkat det är!
    Knyck några av knoddens våtservetter efter det STORA toabesöket. Vips, så är det slickvänligt igen.
    ♥ ღღღ Max Love 060621 ♂ ; Älskad till Max ♥ www.nogg.se/maxlove ღღღ ♥
  • Mamsie

Vad är nästa steg? Skönhetsoperera fittan? DET är det många som gör...
    Min måste se för j-lig ut efter fyra vaginala förlossningar...

• Mamsie
    ALM skrev 2007-02-08 22:43:44 följande:
    men hallååååå, man blir faktiskt ännu mer brun i brunögat om man ska sola det ju. Döööh
    Och det vet DU av egen erfarenhet?  *asg*  
  • Mamsie

Skuttar över till www.familjeliv.se/Forum-5-172/m17210365.html istället... 
    ...
    eftersom jag är så dum och okänslig och egentligen bara är en sån som bara är AVUNDSJUK på alla dygnetruntsminkade überstajjlade dockorna som min man SÄÄÄKERT tittar efter och önskar att han hade istället...
    *asg*

• Mamsie
    orzia1 skrev 2007-02-08 23:26:20 följande:
    det jag tycker är konstigt är att ingen moderator reagerar på vissa inlägg här inne När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
    Anmäl inläggen om de borde tas bort - det är den lilla röda handen vid inlägget. Klicka o fyll i så tar nån av moddisarna och ser över inläggen du anmält.
  • Mamsie

Enligt resultatet i www.familjeliv.se/Forum-5-172/m17210365.html så är det
    24 som har blekt skitan, och 27 som funderar på det.
    Någon av alla dom borde väl komma hit o prata lite allvar med oss andra stackars oblekta ostajjlade pluffsiga barnatrötta morsor som inte fattar grejen liksom?!

• Mamsie

Jag har fått spunk. Ett riktigt allvarligt anfall av spunk faktiskt.

ALM skrev 2007-02-09 08:19:02 följande:
    Om man tex ska jämföra analblekning med något så kan man ta rakning. Om jag skriver en ts att jag tycker det är jobbigt att behöva raka sig hela tiden och vill ha bra tips för mer effektivitet så får jag ta att andra kanske tycker det är tramsigt och inget stort problem. Jag kan isf sålla inläggen och läsa de jag finner seriösa. För oseriösa svar kommer alltid i såna trådar. Men om någon skulle börja dra liknelser med handikappade barn hade jag fått spunk.
    Grava medfödda handikapp hos barn är så långt ifrån totalt onödiga "skönhetsåtgärder" som det kan vara!
    Herregud, säger jag bara!
    Dessutom har TS själv skrivit att hon vill bleka den för att överraska sin karl - alltså tolkar jag det som att hennes brunöga är helt ok och inte har nåt större fel som kunde motivera en korrigering för att höja hennes livskvalitet till en nivå jämförbar med andra som inte har några större lyten och men.

Lägre än Glocalnet, mycket lägre...
Svar på tråden Analblekning!