Inlägg från: SVejsan |Visa alla inlägg
  • SVejsan

Analblekning!

Tycker egentligen att moderatorerna tolkar reglerna rätt som låter tråden vara kvar. Man ironiserar åt företeelsen "analblekning" och diskuterar relevansen av denna åtgärd, man tar upp skönhetshysterien som har trängt sig in på tidigare osannolika områden.
    Dock så har man inte svarat på frågerna, dock så rör inläggen ju Analblekning så det är inte helt off-topic. Skulle jag gå över och prata om elefantpenisar istället det skulle vara att inte hålla sig till ämnet (iofs kan tråden kanske böja sig åt det hållet och det därmed skulle kunna vara kvar - men jag tvivlar).
    DÄREMOT så skulle "Jag tycker ni är taskiga" tolkas som ett påhopp då man riktar denna åsikt mot personer.

Att jämföra som i inlägg 587 börja jämföra personliga saker som är knutna hårt till en människa förstår jag inte kan jämföras med ironi kring en företeelse.
    De exempel som är uppräknade i inlägg 587 är förolämpningar hårt riktade mot en person eller mot saker hårt knutna till en person - klar skillnad.

Nu har jag inte läst alla sidorna utan kanske 11 i början och 5 i slutet. Så det kanske finns påhopp på person någonstans som jag inte sett...

Svar på tråden Analblekning!