Inlägg från: Maja Gräddnos |Visa alla inlägg
  • Maja Gräddnos

Analblekning!

Lillflickan: Som jag redan skrivit så skämtade jag för att detta var en ny företeelse för mig, jag visste inte (bokstavligen) om jag skulle skratta eller gråta.

Jag skämtar inte om bröstförstoringar eller helvaxade/helrakade tjejer nej. Men dessa ämnena har gjort mig upprörda så länge att jag inte kan skratta åt det längre. För i mina ögon är det fel, det är en tung boja vi lämnar över till våra döttrar och söner genom att vi accepterar dessa trender och bidrar till att de blir vanligare.

Så, nu blev jag mitt gamla vanliga trista feminist-jag igen. Gillade du mig inte bättre när jag skrattade, egentligen?

• Maja Gräddnos

Micke Geting: Vilken tröttsam kommentar! Så bara för att man inte vill lägga tid/ pengar/ ork på att bleka sitt rumphål så är man avundsjuk?

• Maja Gräddnos

Dessutom: måste vara så bekvämt att gömma sig bakom "du är bara avundsjuk", eftersom det aldrig går att motbevisa. Jag skulle lika gärna kunnat skriva till er med motsatt hållning att "ni är bara avundsjuka för att ni själva inte har ett så naturligt blekt och snyggt anus som jag" ( )

• Maja Gräddnos

Namnam: Ja, men är det inte sista utvägen att börja skylla andra för att vara avundsjuka? På vad liksom? Skulle jag tillhöra de som tyckte silikonbröst, rakat kön och blekt anal var höjden av finess så skulle jag ju aldrig varit en av de som skämtat eller ifrågasatt eller?

• Maja Gräddnos

Namnam: "Vad jag vet så är ren avundsjuka den största orsaken till att vi kvinnor ger oss på varandra på olika sett. "

Själv har jag större tilltro till mina medsystrar än så.
    Och nej, jag känner inte alla, men jag har heller inte påstått att någon skulle vara avundsjuk? Jag tycker dina kommentarer är förringande mot kvinnor. Så om man motsätter sig kostsamma och onödiga skönhetsingrepp då måste man ju vara avundsjuk. Kvinnor kan inte ha väl genomtänkta ståndpunkter och argument, om vi tycker till om något är det oftast för att vi är avundsjuka?

• Maja Gräddnos

Hej hej jag är jag:

Om något borde man väl tona anuset mera brunt? Jag menar, tänder man på anus är det väl just anus man vill ha, förstärkt och förbättrat?

• Maja Gräddnos

Namnam: Jag minns inte vem det var som frågade om ts var porrskådis, men jag tror det löd ungefär så här: Jag vet bara att porrskådisar bleker sin anal. Ts, är du porrskådis?

Det är väl inte att förlöjliga? Det är ju ganska logiskt att undra över det, frågan har farit även genom mitt huvud flera gånger med tanke på vad ts skriver.

• Maja Gräddnos

Ts: Jag skulle inte vilja exponera mitt sexliv alltför mycket här, men jag kan säga att jag och min man begränsar oss inte till någon speciell region när vi leker med varandra, allt inkluderas

Vi tänder dock bägge två på omodifierade kön, och ingen av oss skulle inte gilla om den andre såg ut som en porrskådis i sängen.
    (Och dessutom blir det ju inte skönare för att huden har en annan färg? )

Hade jag på en enda punkt sett ut som Jenna Jamesson hade min make aldrig kastat en blick på mig ens.

• Maja Gräddnos

Hej hej: "Nu ska jag gå och kika in min anal i spegeln, vem vet..den kanske är ljus ;) "

Ja, så länge det finns liv finns det hopp. Och om inte, finns det analblekning.

Svar på tråden Analblekning!