Vad har ni för kläder på jobbet?
Jag jobbar på ett gruppboende och har mina vanliga kläder
Jag jobbar på ett gruppboende och har mina vanliga kläder
Jobbar natt som PA så jag har mest mybyxor och en skönt tröja till. Något att bara hasa runt i, i tystnad och ensamhet.
Jobbar också på gruppboende och har vanliga kläder. Skulle gärna vilja vara lite mer uppklädd oftare. Men om jag skulle komma i dräkt å högklackat så tror jag att arb. kamrater och boende skulle fundera lite. Skulle kanske inte vara så bekvämt heller alla gånger . Typ oj kan någon komma å hjälpa mig jag fastnade i golvbrunnen med klacken när jag skulle hjälpa Elsa i duschen.
Mina vanliga. Jeans och kofta mestadels, jag tar mina bekvämaste vanliga kläder, eftersom jag jobbar med barn
McDonalds så där är det ju viktigt med skjortan o dessa skööööna byxor. HAde hellre haft mina egna kläder =)
Mina egna kläder...vilket innebär att jag får dregel, snor, mat, färg o säkert en hel del annat på de.....
Inte så skojigt tycker jag.
(är barnskötare)
Jag jobbar hemifrån och har alltså ed kläder jag alltid har på mig hemma - mysbyxor och t-shirt eller adidaströja. Überskönt!
mina egna på nya jobbet, men innan jobbade jag som servitris, då var det uniform som gällde, allt svart dessutom. så skönt att slippa det!
Jag jobbar på sjukhus och har arbetskläder. Tycker det är så skönt att slippa tänka på att vara snyggt klädd tidigt på morgonen utan kan hoppa i mina mjukisbyxor och t-shirt och bara åka iväg.
Mina vanliga kläder. Har tidigare arbetat där man har arbetskläder och det var skönt ett tag - man behövde inte tänka på vad man skulle ha på sig varje dag men det blev lite trist i längden
Inga alls eller bikini