• mamyleine

Vad har ni för kläder på jobbet?

Jag jobbar på ett gruppboende och har mina vanliga kläder

~ Alla kan göra fel utom jag ~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har ni för kläder på jobbet?
  • Meleah

Jobbar natt som PA så jag har mest mybyxor och en skönt tröja till. Något att bara hasa runt i, i tystnad och ensamhet.

• Superstålis

Jobbar också på gruppboende och har vanliga kläder. Skulle gärna vilja vara lite mer uppklädd oftare. Men om jag skulle komma i dräkt å högklackat så tror jag att arb. kamrater och boende skulle fundera lite. Skulle kanske inte vara så bekvämt heller alla gånger . Typ oj kan någon komma å hjälpa mig jag fastnade i golvbrunnen med klacken när jag skulle hjälpa Elsa i duschen.

• Taggtroden

Mina vanliga. Jeans och kofta mestadels, jag tar mina bekvämaste vanliga kläder, eftersom jag jobbar med barn

• Lolitaa

McDonalds så där är det ju viktigt med skjortan o dessa skööööna byxor. HAde hellre haft mina egna kläder =)

• Lola Jämtland

Mina egna kläder...vilket innebär att jag får dregel, snor, mat, färg o säkert en hel del annat på de.....
    Inte så skojigt tycker jag.

(är barnskötare)

//2007-here I come!
  • Runguska

Jag jobbar hemifrån och har alltså ed kläder jag alltid har på mig hemma - mysbyxor och t-shirt eller adidaströja. Überskönt!

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
  • vackrastarflow

mina egna på nya jobbet, men innan jobbade jag som servitris, då var det uniform som gällde, allt svart dessutom. så skönt att slippa det!

• Jojo77

Jag jobbar på sjukhus och har arbetskläder. Tycker det är så skönt att slippa tänka på att vara snyggt klädd tidigt på morgonen utan kan hoppa i mina mjukisbyxor och t-shirt och bara åka iväg.

• CeeJay

Mina vanliga kläder. Har tidigare arbetat där man har arbetskläder och det var skönt ett tag - man behövde inte tänka på vad man skulle ha på sig varje dag men det blev lite trist i längden

Svar på tråden Vad har ni för kläder på jobbet?