Mönster till amningskudde?
Jag tänkte sy en egen amningskudde, Är det bågon som vet vart man får tag på mönster?
Jag tänkte sy en egen amningskudde, Är det bågon som vet vart man får tag på mönster?
ingen som vet??
letar oxå mönster till massa olika saker men det är typ skitsvårt att få tag på verkar det som. ska försöka åka till en tygaffär å bläddra i deras böcker dom har där. Det är mitt "tips"
Jag har sytt en amningskudde från ett mönster som Snuttarna har i sitt bildgalleri. Titta in hos henne och be om en beskrivning så får du nog de. Jag är jättenöjd med min.
Finns en beskrivning i senaste Amelia gravid, har sytt två stycken och är jättenöjd
okej tack för hjälpen
Har sytt en, finns i mitt galleri, men ritade bara upp en båge runt min egen mage och chansade lite... den är jättemysig att ligga och hålla om nu (v.32) Hur den blir till amning återstår att se! Kika gärna in!
Lycka till!
Har mönster från amelia tidningen.
Har själv gjort en kudde efter det och den blev verkligen superbra!
Kan lägga in både mönster-, beskrivning, och bild på min kudde. Gör det direkt....
Stoffochstil.se säljer mönster till kudde och styrolitkulor till fyllning. Jag sydde en kudde enligt det mönstret och blev nöjd.
Här kommer mönstret och beskrivningen!
Lycka till!
http://www.familjeliv.se/krypin/sara_e/gallery/phpgz0bnu.jpg
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b49508.html
Finns som sagt bilder i mitt galleri på hur kudden jag sydde blev.
Ni som sytt era kuddar, använde ni vadd eller styrolitkulor? Hur mycket gick åt? Vad kostade kudden totalt?
Jag kollade på panduro, sackokulor var svindyra, så det blev stoppning, köpte de billigaste kuddarna jag kunde hitta på JYSK(19 och använde innehållet från dem. Blev väldigt billigt.
Tyget kostade 29:-/metern(JYSK), köpte ganska mycket till gardiner och så. Men jag skulle gissa under hundralappen för mig!
Lycka till!
Det finns kulor att köpa på tex SILVAN, iaf i Göteborg. Där kostar en säck som räcker till ca 3 kuddar 170 kr. Vi var några som gick ihop och köpte en säck tillsammans, då blev det inte så dyrt!