• moltaz

Anna nicole Smith död...

Miljonär, får barn, sonen dör under mystiska omständigheter och nu är hon död...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,995968,00.html

Undrar just hur det gick till...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-08 23:13:36:
    Oj, hamnade under nöje och medlemsgrupper, inte meningen, jag vet att det finns flera trådar, men jag påbörjade tråden när nyheten kom, sedan skrek dottern och jag gav henne vatten och innan jag kom tillbaka och postade var det typ 5 trådar redan...
  • Svar på tråden Anna nicole Smith död...
  • ChokladRosen

Finns bara 750 trådar om ämnet.

• Snowgirl

Usch, stackars tjej. Förmodligen fick hon någon form av hjärtattack/infarkt. Inte konstigt så som hon har levt, den stackars tjejen, med all självsvällt m.m.

• BimBim o Knorrans Mamma

Men allvarligt. Låt folk starta vilka trådar de vill. visst det finns många. men SO WHAT???
    Ingen tvingar dig att läsa dem,,,

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 33 ♥ ¸.?°´¯)
  • Muumin

Va lustigt att lägga tråden under nöje
    Jag är chockad faktiskt. Inte trodde jag hon skulle dö..

• Löööv

Är det ett skämt?, är hon död på riktigt?

• Häxan Jia

Usch vad tragiskt... själv tycker jag att hon var otroligt vacker iaf

• jennypennypannkaka

Löööv - Det var på nyheterna nyss också, så det är nog inte ett skämt..

• Löööv

Nej, vad hemskt . Det är så tråkigt när det blir såhär....var inte hon nygift och lycklig för en gångs skull?. Tråkigt....vad händer med lilltjejen nu då?

• jenni82
    stackars hennes dotter :(
    drabbad av Engla - kärlek! // here by my side a new color to paint the world
  • MrsXanadu

Ett tragiskt slut på ett tragiskt liv tyvärr. Har alltid tyck oerhört synd om denna vilsna tjej. Hon var i grunden bara en snäll liten flicka som tog sig vatten över huvudet.
    Nu har hon det nog bättre. Tycker synd om hennes lilla dotter.

• mollieboll

MrsXanadu: Kan inte göra annat än att hålla med...

• tessi

Tycker så synd om henne o barnen att det skulle sluta så tragiskt, stakars hennes dotter. Vad ska man säga man får hoppas att dem har det bra nu, och att man en dag får träffa sina kära igen när detta liv är slut.
    Alla ska vi den vägen vandra, ingen ska finnas för evigt på jorden och när den dagen ska komma vet ingen... Ganska läskigt tycker jag undrar vilken död man själv kommer få...fyy man vill aldrig lämna sina barn ensama...

• L jung

Jag tycker en del här som irreterat sig på att det är många MÅNGA Anna Nicole trådar borde blunda lite och låta folk reagera som dom själva vill istället...

Svar på tråden Anna nicole Smith död...