• Elle belle bi

*ledsen*

Vad ska man göra när man nått den punkten då allt känns hopplöst? Månad efter månad har man försökt, tagit allt med en klackspark och tänkt: "jaja, nästa månad går det säkert bättre".
    Jag är oftast en väldigt samlad person, låter aldrig någonting påverka mig, men nu - att inte lyckas bli gravid.
    Känner mig okomplett, oduglig..

Har inte heller någon att prata med, min man verkar inte kunna förstå hur det här påverkar mig. Mina vänner har fullt upp med sina egna liv..
    Orkade inte ens gå till jobbet idag, då jag känner att lilla minsta kommer få mig att börja gråta..

Har ni hamnat i samma tankesätt? Hur har ni tagit er ur det - orkat gå vidare och försöka på nytt?

• Svar på tråden *ledsen*
  • Elle belle bi

Nä, ingen utredning än. Försöker samla mod till att ringa och boka tid.

Tänkte passa på idag nu när jag ändå stannat hemma från jobbet. (Inte direkt lätt att ringa och boka tid när man sitter på jobb)

• Elle belle bi

Tack alla för era svar!

Nu efter helgen känns det lite bättre, men det är svårt att skaka bort känslan av saknad och längtan. Men man får väl försöka tänka positivt och hoppas att det förr eller senare blir vår tur också.

Jag kommer att ringa angående utredning om/när mensen kommer. Har BIM början på nästa vecka.

Tack än en gång. Uppskattar allt ni sagt!

• Elle belle bi

Tack så mycket! Kan inte fatta att vi lyckades, vågar inte riktigt tro det än. :)

Svar på tråden *ledsen*