• Fnyz

IKEAS trappgrind patrull

hejhej

ska till Ikea å vill köpa 2 trappgrindar (tror dem heter patrull smidig) MEN jag hittar dem inte i varken katalog eller på nätet har dem bytt namn, gått ur sortiment eller vad?

om de finns kvar är det nån som vet vad dem kostar?

• Svar på tråden IKEAS trappgrind patrull
  • pruppa

hörde nånstans att dom utgått ur sortimenten....
    rätta mig om jag har fel nån!!!

• Tjej 83

letar du med grind på ikea? ja har med kollar på ikea utan att hitta dem. vill inte köpa beg, heller. vi har iofs Silvan-affär men grinden där kostar 650kr.
    vad skulle den kosta på ikea? vet du det?
    (vi har en egengjord grind som fanns här när vi flytta in men den är inte att lita på)

• MAMMA 1980

Jag har köpt grindar på Ikea för inte så längesedan...strax före jul tror ag de var...så jag tror inte att de har slutat med dem..

• Tjej 83

mamma 1980 vad heter den grinden?

• Fnyz

ja jag hörde fler som köpte sånna där i höstas men jag hittar dem inte alls.

annars vet jag att barnens hus har nån grind för drygt 200kr så finns det inte på ikea så blir det sånna

• Tjej 83

får kolla på abyproffsen då. de måste la ha. vi har inte barnens hus. de la ner den butiken.
    lite dyrt med en trägrind för 650? behövs snart. då hon allid ska krypa ut i hallen till grinden som är där nu. o den är ju inte så bra..

• Axels och Annies mamma

IKEA har båda sina grindar kvar, både den väggfasta i trä och spänngrinden i metall. De finns dock inte med i varken katalog eller på hemsidan, men jag såg dem när jag var på IKEA nu i veckan.

Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent!
  • Tjej 83

asså. jaha då kanske man får åka dit snart (ska ändå köpa soffor o hyllor så)

kollade på babyproffsen o de har ju olika, men jobbigt då de itne har priser.

• Fnyz
    Axels mamma skrev 2007-02-09 10:17:06 följande:
    IKEA har båda sina grindar kvar, både den väggfasta i trä och spänngrinden i metall. De finns dock inte med i varken katalog eller på hemsidan, men jag såg dem när jag var på IKEA nu i veckan. Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent!
    du vet inte vad dem kostar elelr vad de heter? är det patrull?
  • MAMMA 1980

Jag har en vit spängrind...absolut nått att rekomendera....tror jag betalade 300 med ikeakort....

• MAMMA 1980

Mins tyvärr inte vad grinden min heter....

• Linastrumpan

Ring IKEAs kundtjänst om ni inte vill åka i onödan. De säljer grindar men inte över nätet därför finn de ej att se där och allt finns ju inte heller i katalogen. Jag tror att jag har en patrull, en metallgrind, sen finns en i trä också. Billigare med IKEA kort

• Tjej 83

fick tyvärr inga priser

Hej Pernilla,

Tack för ditt mail.

Vi har 2 olika barngrindar i sortimentet.
    Dessa visas dock inte i våran katalog eller på hemsidan.

Patrull fast är en grind som skruvas fast i väggen, den är i klarlackad bok och
    har storleken:
    Min. bredd 72.1 cm
    Max. bredd 110.9 cm
    Höjd 75 cm

Patrull smidig är en vitlackad stålgrind som man spänner fast mellan två väggar,
    storleken på grinden är:

Min. bredd 72.5 cm
    Max. bredd 86.0 cm
    Höjd 75.0 cm

Med Vänliga Hälsningar
    IKEA Kundservice Carla

• Fnyz

å vad bra, då vet jag att det finns, vi ska åka ändå hur det än är men ville kolla upp i förväg om de fanns å så

• pruppa

jag har blivit lurad... som jag letat grindar precis då vi flyttat, behövde 4 stycken o dom nya va tvärslut här om kring i babybutikerna, så jag fick leta begagnat... 
    va inte lätt att hitta.
    struntade i ikea då dom skulle ha utgått... GHAAA....

man får väl le åt allt letande iallafall!!!

• Fnyz
    pruppa skrev 2007-02-09 12:19:47 följande:
    jag har blivit lurad... som jag letat grindar precis då vi flyttat, behövde 4 stycken o dom nya va tvärslut här om kring i babybutikerna, så jag fick leta begagnat...  va inte lätt att hitta.struntade i ikea då dom skulle ha utgått... GHAAA.... man får väl le åt allt letande iallafall!!!
    kan var aså att någon letade i katalogen å på internet å eftersom de inte fanns med så antog dem att de utgått
Svar på tråden IKEAS trappgrind patrull