• Fnyz

IKEAS trappgrind patrull

hejhej

ska till Ikea å vill köpa 2 trappgrindar (tror dem heter patrull smidig) MEN jag hittar dem inte i varken katalog eller på nätet har dem bytt namn, gått ur sortiment eller vad?

om de finns kvar är det nån som vet vad dem kostar?

• Svar på tråden IKEAS trappgrind patrull
  • Fnyz

ja jag hörde fler som köpte sånna där i höstas men jag hittar dem inte alls.

annars vet jag att barnens hus har nån grind för drygt 200kr så finns det inte på ikea så blir det sånna

• Fnyz
    Axels mamma skrev 2007-02-09 10:17:06 följande:
    IKEA har båda sina grindar kvar, både den väggfasta i trä och spänngrinden i metall. De finns dock inte med i varken katalog eller på hemsidan, men jag såg dem när jag var på IKEA nu i veckan. Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent!
    du vet inte vad dem kostar elelr vad de heter? är det patrull?
  • Fnyz

å vad bra, då vet jag att det finns, vi ska åka ändå hur det än är men ville kolla upp i förväg om de fanns å så

• Fnyz
    pruppa skrev 2007-02-09 12:19:47 följande:
    jag har blivit lurad... som jag letat grindar precis då vi flyttat, behövde 4 stycken o dom nya va tvärslut här om kring i babybutikerna, så jag fick leta begagnat...  va inte lätt att hitta.struntade i ikea då dom skulle ha utgått... GHAAA.... man får väl le åt allt letande iallafall!!!
    kan var aså att någon letade i katalogen å på internet å eftersom de inte fanns med så antog dem att de utgått
Svar på tråden IKEAS trappgrind patrull