• Matilde81

Finns det fler som tappar ALLT på golvet HELA TIDEN?

Hej!

Jag undrar om det finns fler än jag som har "tapp-sjukan" och tappar saker på golvet hela tiden?
    Det verkar som om saker vill jävlas just för att man inte kan böja sig jämt och ständigt!!!

• Svar på tråden Finns det fler som tappar ALLT på golvet HELA TIDEN?
  • Vikbolandet79

Tappar grejer, spiller grejer, konstant skitig på magen (efter allt som jag har spillt), är kort och gott generellt klumpig och klantig.....

• Vårsolen

Ja! jag har samma problem sen några dagar tillbaka, allt från mindre saker som plastvispar och handkräm till hela middagen har åkt i backen!
    Inte alls kul!

• vhw

Om jag är hemma låter jag sakerna ligga kvar på golvet tills min man kommer hem och plockar upp dem :)
    Behöver jag inte dem så är det inte värt besväret att böja sig

• Melling

tappar saker, spiller ut vatten (bara för att det är så himla bökigt att torka upp antar jag...)
    klumpmaja är vad man har blivit... :) Är i vecka 34!

• Vikbolandet79

Jag är i vecka 30

• Matilde81

När jag tappar saker försöker jag ta upp dem med fötterna. Jag drar med ena foten över exempelvis t-shirten för att få upp den på andra foten och på så sätt få upp den. Men det funkar inte alltid, och då är det frustrerande!!!

• elin 83

Ja jag tappar saker hela tiden.
    Jag är även väldigt klumpig och river ned saker.. förstår ej har detta alltså med graviditeten att göra.

• Lea2

Ja! Så skönt att höra att jag inte är ensam. Överväger också att låta sakerna ligga, fast en klassiker har blivit att tappa nycklarna när jag ska gå hemifrån. Är i vecka 32.

Svar på tråden Finns det fler som tappar ALLT på golvet HELA TIDEN?