• jerrka

    Rallyintresserade pappor?

    Finns det några pappor som är intresserade av rally eller som åker rally? Det vore roligt att pratas lite!

  • Svar på tråden Rallyintresserade pappor?
  • jerrka

    Hej alla rally pappor.
    Det finns en kanon bra hemsida som ni ska ta en titt på.
    Jag har inte sett något bättre, man blir barn på nytt. Den heter
    WWW:JIS:SE
    Det är film inifrån bilen med intercom så man hör kartläsaren när han läser noter.
    MVH Jerrka

  • Henrik556
    Tomsus: När / var visades klippet när Shumi åkte med i rallybil? Hade varit kul att se. Körde han själv eller var han bara "medåkare"?

    Var i värmlandsskogarna när WRC gick här i Sverige, SHIT vad kallt det var. Hade på mig tillräckligt med kläder...gjorde dock nybörjarmisstaget och glömde fötterna.
  • tomsus

    Henrik556, det var ganska länge sedan på Eurosport. Grymt skoj :)
    Nu har vi fått 40cm snö de senaste dagarna här så nu får man ju leka lite själv he he he

    Nästa år skall jag försöka ta mig iväg o se WRC också....

  • Älgpappa

    Tjena grabbs! Har tyvärr aldrig kört någon riktig rallybil, men har åkt med min släktings rallycross bil. Han körde en 9-3:a tillsammans med de stora pojkarna, ahn heter Morgan Antonsson. Det va det roligaste som jag har varit med om, skulle hemskt gärna vilja åka med i någon rallykärra nån gång.

  • Pucke

    Riktigt fint kört av JIS grabbarna där.. Borde inte vara några problem att börja lära sig läsa notor om man fick chansen att åka med som Co

  • Ångan

    Malleboy:

    OBS, rallyt i vallentuna är inställt!!!!!
    Däremot om du orkar köra lite så kör dom i östhammar.
    Det blev för mycket för båda rallyna att gå samtidigt, så sprinten hade inte tillräckligt med startande.

  • jerrka

    Älgpappa:
    Det tycker jag att du ska prova, det är så jävla roligt så du anar inte. Jag har läst kart i 13år så jag vet att rally är roligt. MVH Jerrka.

  • MVB

    är också en av dem rallyintresserade killar och ska bli pappa i juli :)
    själv tävlar jag inte men har haft skoj med min galant dynamic 4 i vintern, dock sålde jag den nyligen pga familjen. Kör en kombi nu istället.

    Hoppas att jag kan ta mig till wrc:n nästa år, har försökt det ett tag nu, vore kul om det finns några andra som kör upp med bilen från stockholm nästa år.

Svar på tråden Rallyintresserade pappor?