Hilti skrev 2007-02-10 10:45:17 följande:
Da hopper jeg inn förstSkulle hatt tips på lette korte norske barnesanger, noen som har? Selv har jeg så dårlig hukommelse at den eneste jeg husker er "bä,bä lille lam" Allting har en ende, pölsa den har to
Vad vill du ha för sånger. Jag jobbar ju i barnehage så en del sånger kan jag

Mikkel räv, Lille petter edderkopp tex
Fillay skrev 2007-02-10 10:46:22 följande:
Da er alle ti sidene gjennomgått, og alle burde ha fått beskjed om den nye tråden! Både de mer og de mindre aktive! Så håper jeg mange kommer tilbake til tråden her, som døde litt ut den siste tiden! Jeg vil begynne med en nyhet herfra Samboeren har fått seg jobb i Sverige fra april! Bare to mån igjen i Norge, så flytter vi til Rimbo, samboerens hjemsted. Så det nærmer seg med stormskritt! Dere må gjerne fortelle hvordan dere opplevde den første tiden i Sverige/ Norge Hvordan var det å få jobb, å bli forstått, å bli kjent med stedet? Å få venner?
Åhhhh vad kul att flytta. Första tiden här i Norge var jag skit nervös. Förstod ingenting av vad folk sa. Jag började jobba direkt. Som svensk i Oslo är de ju inga som helst problem att få sig jobb

Men oj vad nervös jag var varje dag på jobbet. Fattade ju ingenting och allt var så himla annorlunda mot i Sverige. Saknade mamma och pappa otroligt mycke.